Julka Palmer Julka Palmer
2738
BLOG

Mała Emi

Julka Palmer Julka Palmer Polityka Obserwuj notkę 22

"jak widać, motywację „Emilia” deklaruje patriotyczną. Kim jest? Sędziowie znają jej prawdziwe dane. Jest żoną dyrektora wydziału prasowego w Biurze neo-KRS sędziego Tomasza Szmydta."


"„Emilia”: Dzień dobry Panie Ministrze. Czy informacje są przydatne? I czy coś z nimi robimy?

Piebiak: Ja to już kiedyś dostałem ale nie miałem pomysłu jak wykorzystać więc nie wykorzystałem. Jeśli Pani ma to świetnie

„Emilia”: Pomysł mam taki. Rozesłać to anonimowo do wszystkich oddziałów Iustitii. I do samego zainteresowanego. Gazety odpadają bo brak dowodów. Mam nr do męża kochanki. Jest możliwość skorzystać z bramek internetowych lub z karty sim, ale nie mam jej na kogo zarejestrować. Mogę zagadać z R. [tu pada nazwisko znanego dziennikarza TVP]. Może on pogrzebie ale brak źródła i dowodów, trochę kiepsko. Jakie jest Pana zdanie? I czy ogólnie nam coś to da. Czy nam pomoże?

Piebiak: Myślę, że da i pomoże. Ważne, żeby się przeszło choćby i po Iustitii z kim mamy do czynienia. Ludzie to rozniosą, a Markiewicz przygaśnie wiedząc co na niego jest. Może Kuba [jak wynika z innych wiadomości, które widzieliśmy, chodzi o Jakuba Iwańca, bliskiego współpracownika wicemin. Piebiaka] miałby pomysł jak to rozpowszechnić, nie zostawiając śladów?

„Emilia”: Hyyymmm

Piebiak: Dziennikarz i materiał byłby świetny ale nie wiem czy znajdzie się taki odważny

„Emilia”: Kuba [prawdopodobnie sędzia Jakub Iwaniec, bliski współpracownik min. Piebiaka] się jakby boi. To chyba koledzy dawni. Ok. Zrobię co mogę.

Piebiak: Dziękuję

„Emilia”: Pogadam z dziennikarzami i porozsyłam pisma. Anonimowo, mailem. Ale i listami. Jedyny problem to nie mam adresów i maili. Zrobię wszystko tak jak umiem, jak zawsze. Za rezultat nie ręczę ale postaram się. Mam nadzieję, że mnie nie wsadzą.

Piebiak: Za czynienie dobra nie wsadzamy. [pisownia oryginalna – red.]

A więc widać, że wiceminister zapewnia ją o bezkarności.

Potem chwali „Emilię” za udaną akcję rozsyłania maili:

„Emilia”: Dopiero skończyłam wysyłanie mieli. Część adresów mailowych jest nieaktualnych bo odrzucają lub są zmienione. Jutro zaliczę, ile poszło ale bardzo dużo, myślę że ok. 200. Postaram się wziąść jutro za listy do sądów jak dam radę bo padam z nóg. Dobranoc. PS. żądam podwyżki

Piebiak: Dziękuję bardzo. Teraz trzeba wypocząć by dalej walczyć o dobrą zmianę. O podwyżce się pomyśli [pisownia oryginalna – red.].


Dalej w korespondencji „Emilii” z ministrem Piebiakiem pojawia się wątek rzekomego namawiania przez sędziego Markiewicza pewnej kobiety do aborcji. „Emilia” uruchomiła akcję „informowania” o tym w internecie, ale sprzeciwiać miał się temu Jakub Iwaniec, który uznał, że to niewiarygodna plotka mogąca doprowadzić do dymisji Piebiaka. Piebiak: „Wydaje mi się, że Kuba po prostu obawia się, by z tego wątku nie zrobiła się zbyt wielka awantura, która zmiecie nas. Ani on, ani ja niczego Pani nie zarzucamy. Wręcz przeciwnie, możemy tylko dziękować”."

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1919364,1,wiceminister-sprawiedliwosci-zlamal-zasady-przyzwoitosci-i-prawa.read?src=mt

image

screen tweetów zrobiłam od @Kaczki Moralnej


 Skoro żona sędziego ma taki język to czego oczekiwać od tych, których                                                                                                           osądza ten wzór sprawiedliwości?


#ZA CZYNIENIE DOBRA NIE  WSADZAMY

 PIS TO ZORGANIZOWANA GRUPA PRZESTĘPCZA

Julki nie trzeba pocieszać! Moim zdaniem to najtwardsza zawodniczka wśród lemingów i sama jedna potrafi w pył rozbić różnych Królików, Sowińców i Kopaczelów. O jej bezkompromisowości będą jeszcze w szkołach uczyć. Ot co :) ROBIN412327.01.2015 00:23 8213933 * PiS to zło.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka