kapelan kapelan
37
BLOG

Spam, ale "strzał w dziesiątkę"

kapelan kapelan Kultura Obserwuj notkę 1

Właśnie przed momentem otrzymałem na naszej klasie klasyczny łańcuszek. Generalnie kasuję takie cóś bez czytania ale ten pasuje mi do dzisiejszego dnia i do mojego samopoczucia w sposób wręcz rewelacyjny.

 A oto ten tekst:


Św. Teresa znana jest jako święta małych dróg ;
oznacza to, że czyniła drobne gesty w życiu z uwaga i miłością. Czyniła rzeczy zwykłe w sposób niezwykły. Znana jest również jako patronka florystów i ogrodników; symbolizują ją róże.

Niech każdy odbiorca tej wiadomości będzie błogosławiony.
Modlitwa św. Teresy nie może zostać skasowana.

Obyście dziś uzyskali wewnętrzny pokój.
Miejcie ufność w waszą szczególną moc bycia tam, gdzie powinniście być.

Nie zapominajcie o możliwościach bez granic.
Wykorzystujcie dary, które otrzymaliście i idźcie śladem miłości, która wam została dana.
Bądźcie spokojni wiedząc, że jesteście dzieckiem Boga.
Pozwólcie, aby ta obecna siła przeniknęła do Waszych kości i dajcie duszy wolność śpiewać, tańczyć, podziwiać i kochać.


(oczywiście nie posłałem tego dalej :P)

kapelan
O mnie kapelan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura