kapelan kapelan
40
BLOG

Dobrze, że jest s24

kapelan kapelan Kultura Obserwuj notkę 11

Czytam sobie blogi z s24 i się cieszę. Że jest takie miejsce, że można się tu pospierać, że ludzie (a nawet komputery) prezentują tu swoje poglądy. Z niektórymi się zgadzam, inne podnoszą mi ciśnienie, ale to nieistotne - dobrze, że jest takie miejsce, jak salon24.

Cieszę się, że jest takie miejsce, jak salon24, bo można w jednym miejscu odnaleźć informacje, których próżno by szukać w mediach (a jeśli są, to gdzieś głęboko ukryte).

Niekiedy zazdroszczę lekkości pióra i cierpliwości w odpowiadaniu na komentarze, ja po prostu nie miałbym czasu na to. Mocno mnie absorbuje moja codzienna praca i niestety brakuje czasu na aktywność internetową. Od czasu do czasu dodaję jakiś komentarz pod tekstem, który mi się wyjątkowo podoba, ale potem już nie śledzę, bo, jak już powiedziałem, czasu brakuje.

Oczywiście salon ma również swoje wady. Niedobrze moim zdaniem się stało, że usunięty został Paweł Paliwoda (choć znalazł już woje miejsce i tam pisze). Nie do końca zgadzam się z tezami adminów salonu, że przekroczył ramy regulaminu, wielu przekracza i nic im się z tego powodu nie dzieje (a może się mylę? jeśli tak, proszę mnie poprawić).

Boli mnie bezkarność trolli internetowych, którzy plują i nic im się z tego powodu nie dzieje. 

Szkoda, że nie ma więcej takich platform do dyskutowania, jak s24. Blog media chyba jeszcze nie ma takiej "siły rażenia".

 

No i czekam z utęsknieniem na nowe "wnętrzności" salonu, żeby można było odsyłać w niebyt trolle, których się ostatnio namnożyło ;)

 

Pozdrawiam wszystkich Czytelników :)

kapelan
O mnie kapelan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura