Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24
365
BLOG

John Lennon, czy to jest możliwe…

Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24 Społeczeństwo Obserwuj notkę 30


Wyobraź Sobie

Wyobraź sobie że nie ma nieba

To nie jest trudne jeśli spróbujesz

Żadnego piekła pod nami

Nad Nami tylko Niebo

Wyobraź sobie wszystkich ludzi

Żyjących dla dzisiaj

Wyobraź sobie że nie ma krajów

To nie jest trudne do zrobienia

Nic dla czego mozna byloby zabić albo umrzeć

Żadnych religi

Wyobraź sobie wszystkich ludzi

Żyjących w pokoju

Mówisz że jestem marzycielem

Ale nie jestem jedyny

Mam nadzieje że któregoś dnia przyłączysz sie do nas

I świat bedzie żył jako jeden

Wyobraź sobie żadnych własności

Zastanawiam się czy potrafisz

Żadnej chwiwości i głodu

Braterstwo ludzi

Dzielące się światem

Mówisz że jestem marzycielem

Ale nie jestem jedyny

Mam nadzieje że któregoś dnia przyłączysz sie do nas

I świat bedzie żył jako jeden


Jak myślicie, czy to jest możliwe??

Lennon prosił nas, abyśmy wyobrazili sobie miejsce, w którym nie ma rzeczy, które nas dzielą, takich jak religia czy posiadanie. Uważał, że byłoby to o wiele lepsze miejsce. Ta piosenka to silne przesłanie polityczne, przykryte piękną melodią.


Lata szczęśliwe są latami zmarnowanymi, praca postępuje tylko w cierpnieniu. Tylko w nieszczęściu poznajemy świat i samych siebie, zdobywamy się na wysiłek i pogłębienie życia, a wiec na to wszystko, dla czego najwięcej warto żyć. (…)Troska rozwija siły ducha. Marcel Proust redaguje zespół: Aspen. Basia007 Basia klika na Salonie24 dobronata Docent Stopczyk dry ehad Eternity lagriffe Lchlip Mila Nowacka Michalki m.m.w. Mr.Spock NOTAX waldburg Alpejski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo