Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
42
BLOG

Tajemne obcowanie - część XIII

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

TAJEMNE OBCOWANIE - część dwunasta


Dział: Kultura Temat: Literatura



Zygmunt Jan Prusiński


DOTYK - KRZYK MIŁOŚCI


Wzywasz mnie
jesteś gotowa do rzeźbienia i połysku
rozumiem twe potrzeby -
przyjaźnisz się z naturą dlatego płynie w tobie
ta kobieca gościnność
a mnie to okropnie podnieca
całuję łydki całuję uda a penis sterczący
czeka choć już by chciał być
bardzo blisko waginy
nie zaczekam jeszcze brzuch i piersi
roztoczę językiem pewną płynność
ale ty sama nie wytrzymujesz
podkładasz się tak i ręką wsuwasz go do środka
a tam bal rozpoczęty
i tak do zachodu na skrzydłach ciebie niosę
aż usłyszałem krzyk...




DOTYK WOBEC TEJ MIŁOŚCI


Budzę ciebie teraz delikatnie
opuszkami palców masuję -
elektryzujesz poniekąd dobrze
wabię poszczególne fragmenty
odwracasz się do mnie tyłem
bym miał dojście idealne
tak też czuję ją i zapach ów
a on mój władca uniesiony
zaczepia jak łobuziak nie bacząc
i wsuwa się w jej głębię powoli
leciutko usłyszałem syk
rozpoczęła się podróż miłości.

Bo między nami jest idealizm
dlatego w tej wilgotności
łączymy osobliwe pragnienia.




DOTYK - OBRACAM CIEBIE WE WZORZE WYBRANYM


To mnie trzyma nie tylko na duchu
biorę ciebie fizycznie chcę uszczęśliwić
twoje ciało - wiem że podniecona
wielbisz mnie układasz się w poczuciu
że pomagam nie tylko oczom
światło życia przyciągnąć - głębiej
nie mogę ale starczy mi sił by nawet
godzinę całować i pieścić waginę
za czym poczujesz wstąpienie penisa.

Odbieraj soczyście te iskry w środku
rozpal namiętność i temperament
ja bardzo poważnie wygrywam z tobą
element wzrastania korzenie nucą
pieśń zwycięstwa - do świtu daleko...




DOTYK - POWRÓT DO KOCHANKI

Motto: Ucałuję usta jako kochanek przyszłości
będziesz szczęśliwa w tych chwilach
a w nocy uczcimy poetyckie wodospady.


Wróciłem by cię kochać i rano i wieczorem
czekasz na to jak samotna wierzba
pośród częstych wiatrów z zachodu
jesteś moją uczennicą miłości.

Na jedwabiach w nagim stanie rozpocznę
to wędrowanie ciało twe zadrży
wiekowym oddaniem namaszczę
wedle ulubionych ruchów w tobie.

Bądź skłonna wierzyć że to królestwo
w barwach jest czynne kiedy
w pieszczeniach połączymy
pozytywne akcenty uczuć.

Weź moją Laleczkę w darze natury
nie oszczędzaj się gdy poczujesz
ciepło w sobie niech łączą się
wspólne pieśni w trakcie orgazmu.




DOTYK - WOBEC CIEBIE JESTEM SZCZERY

Motto: Ach ta twoja dupcia i cipunia sto całusów
na dzień to mało - odbieram artystycznie
bo nim jestem od wieków...


Będę w twoich okolicach na wiosnę
przywiozę ze sobą serdeczność
żeby gloryfikować co nastąpi na żywo
najpierw oprowadzisz mnie w krajobrazie
podasz rękę by być blisko - zjemy kolację
w restauracji może i zatańczymy
tak bliziutko że poczujesz Laleczkę -
ucałuję usta jako kochanek przyszłości
będziesz szczęśliwa w tych chwilach
a w nocy uczcimy poetyckie wodospady
w rajskim ogrodzie - w którym nigdy
nie byłaś tak planuję w prezencie
podać ci przyjaźń niech ogniskuje w nas.




DOTYK - PRZECIEŻ CHCESZ PRAGNIESZ TEGO...

Motto: Niech wolne prądy płyną -
wilgotniej ściszona wagina głodna
i ja głodny ciebie zapraszam.


Wszystkie akta na świecie nie znaczą nic
to co u nas się dzieje i dziać będzie.

Jesteś stworzona do kochania - odbieram
twoje ciało jak smaczny tort więc
spożywam prawie codziennie a ty piękniejesz
ach ta twoja dupcia i cipunia sto całusów
na dzień to mało - odbieram artystycznie
bo nim jestem od wieków - przyjdź do mnie
otulę ciebie ramionami w nagiej obsadzie.




DOTYK - IGRASZKI POD DRZEWEM

Motto: Pozytywne igraszki pod jabłonią
rozpalę twe sutki o dobrym czasie
unieś uda wysoko byś iskrzyła
przede mną w rozjaśnionej scenerii...


Widzisz że nie odpoczywam
chcę ci dać najwięcej ze mnie
nie broń się od miłości to lekarstwo
które jest potrzebne - weź Laleczkę
pobaw się z instynktem ciała
niech wolne prądy płyną -
wilgotniej ściszona wagina głodna
i ja głodny ciebie zapraszam
pewnie wytrzymasz tę godzinę
bo tyle zamierzam dzisiaj...



Wiersze z książki "Tajemne obcowanie"

Zobacz galerię zdjęć:

Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura