Świetnie współpracuję z narodowcami. Poznałam pabianicki ONR. To bardzo wartościowi młodzi chłopcy. Będą mogli korzystać z mojego biura
Świetnie współpracuję z narodowcami. Poznałam pabianicki ONR. To bardzo wartościowi młodzi chłopcy. Będą mogli korzystać z mojego biura
lestat lestat
766
BLOG

Wpolityce odcina się od poglądów posłanki PiS pani Pieluchy

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 53

Wczoraj było zabawnie , Posłanka zamieściła swoje przemyslenia , do tego nieskładnie napisane .

Pojawiły się głosy krytyczne w S24 .

Oczywiście z pomoca posłance ruszyły w S24 zastępy blogerów. Bardzo mnie to bawiło . Wszyscy którzy inaczej niż zastępy zinterpretowali myśli pani Pieluchy  to ........wiadomo :)))

Niestety cios przyszedł z tej strony z której oczekiwałem , dlatego w notce wczorajszej  podkreslałem, że przemyslenia posłanki zamieścił portal w polityce. Musieli się odciąć bo sa granice .

No i  czytam sobie pana Skwiecińskiego - fragmenty .

Jednak sam fakt, że spod pióra autorki wyszły zdania, które można zrozumieć jako odnoszące się do bezwyznaniowych bądź wyznających prawosławie czy islam Polaków, polskich obywateli, wiele niestety mówi. Pani poseł trzeba by doradzić, aby zanim coś opublikuje przeczytała brudnopis, a najlepiej oddała do lektury komuś nieco lepiej od niej samej posługującemu się piórem. Wrzucanie do sieci swobodnego potoku własnej świadomości jest ryzykowne. Zwłaszcza jeśli nie ma się zbyt wielkiego doświadczenia w pisaniu, za to ma problemy z precyzyjnym formułowaniem własnych myśli. I zwłaszcza, jeśli jest się politykiem rządzącej partii.

Właściwie to wszystko - teraz tylko czekam aby wczorajsze zastepy obrońców myśli pani Pieluchy waliły takimi samymi epitetami co w S24 w pana Skwiecińskiego .

Przecież w formie delikatnej i dyplomatycznej napisał po prostu - pani Pielucha bredzi i niech ktoś jej na to w przyszłości nie pozwoli , bo posłanka nie potrafi przelać składnie myśli na papier. Do tego takich mysli .

a są i fragmenty mocniejsze.

Nikt, pragnący drastycznego pogorszenia stosunków polsko-ukraińskich nie wymyśliłby niczego lepszego niż to, co przyszło do głowy p.posłance. I może na tym skończmy.

całośc tutaj 

http://wpolityce.pl/polityka/315859-ateisci-prawoslawni-muzulmanie-ukraincy-bardzo-szkodliwy-pomysl

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości