trez trez
98
BLOG

Warszawa - postulat

trez trez Polityka Obserwuj notkę 4

Koronaświrusową pandemię ignorowałem dotychczas. Pandemia ignorowała mnie również. Do Sierpnia pandemii u nas właściwie nie było.

Teraz to inna sprawa. W otoczeniu mam osoby hospitalizowane, kilku znajomych pod respiratorem. Statystyki nie wyglądają dobrze.

Rząd pokpił sprawę dokumentnie. Wakacyjne rozluźnienie i następujący po nim powrót do szkół to czyste samobójstwo. Eksperyment na 40-milionowym narodzie. Mogliby przecie otworzyć kilka szkół na próbę, ale nie...

Teraz pomoże tylko szybki i pełny lockdown, po 2 tygodniach otwarcie z wyłączeniem szkół i przedszkoli oraz imprez masowych.

Patrząc na (słuszne lub nie) protesty, postuluję dodatkowo zamknąć Warszawę w kordonie sanitarnym.Wejść można, wyjść nie. W przeciwnym razie po raz kolejny wszyscy zrzucimy się na jej ratowanie, dodatkowo słoiki rozwleką zarazę po regionie.

trez
O mnie trez

Pisarz ze mnie jak z koziej d**y trąba. Ale się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka