robert-adam robert-adam
402
BLOG

Zdradzieccy wyborcy PO

robert-adam robert-adam Polityka Obserwuj notkę 6

Mieszkając juz 20,5 roku w Gdańsku niezmiennie zadziwia mnie różnica między tutejszymi a mieszkańcami województw na wschód od Wisły. Skąd tak szczery fanatyzm platformiany(bez szacunku dla faktów) i pogarda dla pisowców? Nie rozumiem tego zjawiska. No chyba,że zaakceptuję teorię o niemieckości tych ziem. Umysłowo to rzeczywiście prawdziwa Germania. Żadne argumenty nie trafiają do tych"zwycięzców wszystkiego". Każdy z nich to Uebermensch , który z buta traktuje pisowca,gnidę,żyda,polaczka. Mimo,że fakty świadczą przeciw nim. Bo to na wschód od Wisły wg wszelkich badań młodzież uzyskuje więcej punktów w testach gimnazjalnych i lepiej zdaje maturę a ludzie dorośli są bardziej przedsiębiorczy. I tylko dziwi mnie kolaboracja platfusów z PiS-em gdy ochoczo sięgają po 500 złotych na dziecko. Ciocia Angela wybaczy zdradę?

robert-adam
O mnie robert-adam

Skończyłem typowo humanistyczne kierunki ale całe życie pracowałem w produkcji lub usługach. Trochę mnie to już zmęczyło więc chciałbym wrócić do korzeni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka