Maksymilian Jastrzębiec Maksymilian Jastrzębiec
187
BLOG

Moje artykuły są cenzurowane przez Salon24.pl i Facebooka

Maksymilian Jastrzębiec Maksymilian Jastrzębiec Społeczeństwo Obserwuj notkę 12

Moje artykuły są w specyficzny sposób cenzurowane przez Redakcję portalu Salon24.pl. Mam na myśli nie przypisanie artykułu do kategorii tematycznej, poprzez tzw. „otagowanie”. Dlaczego? Dlatego, że poruszam tematykę dotyczącą rządu Prawa i Sprawiedliwości? Ich nadużyć i bezprawia? Protestów Polaków? Dlatego, że wypowiadam się o obronie życia? O Żydach i lożach masońskich?


Mało tego, jedna z notek została wyłączona z „pola widzenia”, czyli ukryta przez Administrację. Jest to wywiad z profesorem Szlomo Sandem pod tytułem „Jak wymyślono naród żydowski”. Naukowiec wypowiada się o wynikach swoich prac genetycznych Żydów i ich „semickości”. 


Natomiast właśnie dowiedziałem się, że nie mogę upubliczniać swoich artykułów na niesławnym Facebooku! Również i administratorom tego portalu nie podobają się moje treści i poglądy. Jest to jawne pogwałcenie należnych mi praw zagwarantowanych przez Konstytucję Rzeczpospolitej Polskiej. W myśl artykułu 54 „Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane”!!! 

Po pierwsze - BÓG. Po drugie - Ojczyzna.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo