Sobel, fot. oficjalny profil rapera na Facebooku
Sobel, fot. oficjalny profil rapera na Facebooku

Popularny raper zwyzywał fana na scenie. Teraz przeprasza: Nie jestem homofobem

Redakcja Redakcja Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 20
Raper Sobel podczas koncertu w Krakowie przy Tauron Arenie w wulgarny sposób odniósł się do fana, który wtargnął na scenę. Co dokładnie się tam wydarzyło.

Incydent na koncercie

Podczas koncertu 3 lipca młody mężczyzna wchodzi na scenę, gdzie występuje Sobel. Wygląda na to, że chce chwilę potańczyć ze swoim idole. Sobel nie wytrzymał:

- Koleś, co ty robisz. Zawijaj stąd. Chodź tu. Weźcie go stąd. Kim ty k...a jesteś ziomek? Wypi...alaj mi stąd. Zawijaj stąd - krzyczał. Kiedy mężczyznę sprowadzono ze sceny, kontynuował: - Nie przerywamy show, kochani! Je...ać cwela! Nie wk...iać mnie tak, nie robić czegoś takiego...

Zobacz nagranie z incydentu podczas koncertu Sobla. 

Ta reakcja Sobla spowodowała, że błyskawicznie stracił w oczach fanów, którzy krytykują jego zachowanie, i trafił do hashtagów kończących się na #isoverparty.




Sobel przeprasza

Raper zorientował się, że może to zaważyć na jego dalszej karierze i opublikował na instagramie przeprosiny.

- Nie jestem ani homofobem ani gburem (...) Ten gość to nie był mój fan. Wszedł mi na scenę naćpany i zaczął szeptać mi do ucha i cisnąć mnie, więc po prostu wybuchłem pod wpływem emocji. To jest moja pierwsza trasa w ogóle, ale nie chce się tłumaczyć. Przepraszam i czuję się z tym źle, jest mi cholernie wstyd. Mogłem zachować się inaczej, obrócić to w jakiś zasrany żart, a wyszło strasznie - mówi w nagraniu.


Internauci zaraz zaczęli dociekać, czy Sobel mógł rzeczywiście słyszeć, co chłopak na scenie chciał mu powiedzieć i stwierdzili, że przy takim hałasie, jakie był na scenie nie było to możliwe. 

Kto to jest Sobel?

Sobel to obecnie jeden z najpopularniejszych raperów wśród młodzieży. Ma na imię Szymon, pochodzi ze Świdnicy. Pseudonim artystyczny to jego nazwisko. Wyróżniają go też liczne tatuaże. Na Instagramie obserwuje go blisko 450 tys. użytkowników. Jego teledyski mają miliony odsłon. Najpopularniejszy to "Impreza". 

ja


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura