https://www.krakow.pl/start/31982,artykul,mleczko.html
https://www.krakow.pl/start/31982,artykul,mleczko.html
Malgor Malgor
249
BLOG

P. Bogna, czyli przepis na zapracowaną p. Agatę...

Malgor Malgor Społeczeństwo Obserwuj notkę 23

Bogna Janke dodała, że Agata Kornhauser-Duda jest bardzo zajętą osobą. – Przed spotkaniem z kołami gospodyń wiejskich miała spotkanie z finalistami konkursu chopinowskiego. Z jednego spotkania biegła na drugie. Byłam świadkiem tego, bo akurat byłam przed gabinetem pana prezydenta. W tym momencie pani prezydentowa wybiegła z sali kolumnowej i mówiła, że musi się spieszyć. To jest osoba bardzo zapracowana – wyjaśniła minister.

https://www.wprost.pl/polityka/10529797/kwasniewska-komorowska-i-walesa-na-wspolnym-protescie-co-z-kornhauser-duda.html

No, zapracowana.

Bo biegnie.

Czyli - gdy osoba biegnie, to pracuje.

A im szybciej biegnie, tym bardziej pracuje?

Czy też im więcej obiektów odhacza w biegu, tym bardziej pracuje?

A może ważna jest nie tylko ilość, ale i ontologia obiektów?

Pewnie i to, i to, i tamto też.

No i chyba styl biegania się liczy.

No właśnie.

Bardzo intensywnie przeszukałam sieć, ale biegnącej pani prezydentowej, z włosem na wietrze rozwianym i suknią podniesioną podmuchem - nie namierzyłam.

P. prezydentowa na fotkach stoi, siedzi, kuca, podaje, ściska, niekiedy się przemieszcza, ale krocząc, czyli mało dynamicznie, a jeśli dynamiczniej - to też w marszrucie, nie w biegu.

Jednym słowem - tylko wg przekazu ustnego (p. Bogny) prezydentowa biega "z jednego spotkania na drugie", co świadczy o jej - osobowym! - zapracowaniu.

Bieganie jako cel... Bieganie poprzedzone zaproszeniem - jako misja...

Ni słowa w poważnym komunikacie p. Bogny ("byłam świadkiem", to brzmi bardzo poważnie) o tym, po co p. prezydentowa biegła tu lub tu (że "na spotkanie"? - zerowa funkcjonalność kontekstu).

Nic o tym, czy biega z pełnymi torbami? Na jakich dystansach biega? Ktoś jej towarzyszy? Sama z siebie tak, czy za namową, a może z przymusu...?

Jednym słowem o tym, co by wypełniło informację p. Bogny osobowymi treściami o p. Agacie - marne nic! No i o tym, czy biega w masce, czy zachowując odstęp od innych biegających - nic...

Hm.

Grunt, że biega...

Jak fachowo nazwać profesję osoby zapracowanej, bo biegającej od-do?


Ps. Ja nigdy nie lubiłam biegać. Od jakiegoś czasu w ogóle nie biegam. Od pewnego czasu nie spieszę się.

Znaczy, zapracowaną osobą nie jestem.

Leń jestem.

Malgor
O mnie Malgor

nie obrażam, czasem coś za szybko napiszę; albo - emerytką jeszcze nie jestem, więc nie hejtuję:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo