Malgor Malgor
402
BLOG

emerytura - prognozowana wartość - brać?

Malgor Malgor Społeczeństwo Obserwuj notkę 66
emerytura - prognozowana wartość

prognoza brutto (po wizycie w ZUSie): dziś - 4368,18; za 6 miesięcy - 4531,79

czyli: jest dobrze czy źle, nieźle czy koszmarnie?

bo, naprawdę, nie wiem, nie mam jak i z kim porównać; nawet tego nie wiem, czy brać, teraz?

miła pani z okienka chyba wie i twierdzi, że koniec lutego w tym roku to czas najbardziej sprzyjający, coby brać

bo (w marcu) załapię się i na pensję, i na emeryturę

bo załapię się na 13-tą

bo zaraz waloryzacja

bo przede mną powymierali i nadal umierają wcześniej niż kalkulowano

tak czy siak, różnica m/ tym, co obliczono na dziś, a tym, co za 6 miesięcy - żałośnie niewielka

od ilu lat twierdzę, że pracować nie warto?

dziś rządzi socjal

i fundusze ministerialne na dotacje, projekty, działalność

tak czy siak, dzisiejsza wizyta w ZUSie to życiowy bonus, bo dobiłam do brzegu, a nie było to ani oczywiste, ani łatwe

samą siebie zaskoczyłam:))

ale, jeśli się zdecyduję, to opis na blogu będę musiała zmienić:((

... pieścić nie warto, łowić nie warto, stracić nie warto, zarobić nie warto, jedno co warto, to upić się warto. Siedzieć i płakać, i śpiewać to warto...


Malgor
O mnie Malgor

nie obrażam, czasem coś za szybko napiszę; albo - emerytką jeszcze nie jestem, więc nie hejtuję:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo