J.a-kobieta J.a-kobieta
110
BLOG

Komunikat

J.a-kobieta J.a-kobieta Rozmaitości Obserwuj notkę 7

"Uwaga! Dzis (9/02) po poludniu, w nocy i jutro w ciagu dnia bardzo silny wiatr. Mozliwe przerwy w dostawie pradu. Jesli mozesz, zostan w domu."

Miło, że dbają o moje bezpieczeństwo. Wczoraj czytałam artykuł o huraganie Ciara zbliżającym się do Holandii, więc przeczuwałam, że do nas też trafi, może nie huragan, ale dość silny wiatr.

Tylko, te przerwy w dostawie prądu mnie zaniepokoiły, oby się nie spełniły. Jakby co, idę naładować power bank, by w razie czego mieć czym ładować telefon.

Mieszkam na południu, więc conajmniej ludzie z tego terenu,  też takie komunikaty dostali. Dziś mogę zostać w domu, jednak jutro idę do pracy, a nie znoszę silnego wiatru, bo wtedy oczy mi łzawią i trudno mi utrzymać pion chyba, że wezmę odpowiedni balast, a raczej obciążenie, hi hi

image 

W razie czego Pan Pikuś mi pomoże ?

To zdjęcie mogło by mnie zilustrować

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości