J.a-kobieta J.a-kobieta
238
BLOG

Zostaw buty przed domem

J.a-kobieta J.a-kobieta Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

Bo możesz wnieść wirusa do domu, tak zaleca ekspert pod tym linkiem -  Nie tylko na butach, a również na wierzchnim ubraniu, czyli niebezpieczeństwo czai się z każdej strony, bo wcześniej przeczytałam, że 10% osób, które nie mają objawów zaraża. Ciekawe jak to wyliczono możliwe, że z rachunku prawdopodobieństwa, tylko skąd wiadomo, skoro osoby nie zostały zbadane. Dla mnie to jakiś kosmos.

Tu cały tekst


A teraz jeszcze jedna sprawa. Różne linie lotnicze przekonują, że zawieszają loty, bądź je redukują, a ja od kilku dni w różnym czasie sprawdzam na flighradar24, a tam żółto od samolotów we wszystkich kierunkach. 

Ludzie jednak latają, czy są to puste samoloty pilnujące swojego miejsca w szeregu?


image

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości