J.a-kobieta J.a-kobieta
566
BLOG

Nie bądźcie tacy hop do przodu

J.a-kobieta J.a-kobieta Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

imageZnów fantastyczny pomysł na jeszcze jedno święto i dzień wolny. Nie mam nic przeciwko temu, tylko jest jedno problem. Skorzysta budżetówka, bo im płaci się miesięcznie i do wynagrodzenia wliczone są święta. Inaczej jest z osobami na umowach zlecenie. Nie pracujesz, nie masz kasy i tyle! Czy ktoś bierze to pod uwagę i myśli o wszystkich pracujących, czy tylko o części? 

Głośno było o rewolucji w kodeksie pracy i zmianach na korzyść zleceniowców, jednak coś cicho zrobiło się w tej sprawie, więc jak nie patrzeć, ciągle jestem na gorszej opozycji, jak wielu ludzi pracujących w ten sposób. Co z tego, że moja umowa wyczerpuje jednoznacznie znamiona umowy o pracę, jak nie ma nic do powiedzenia, bo nie ja decyduję jaką umowę daje pracodawca. Najwyżej mogę zrezygnować, choć to żadne rozwiązanie, bo jak pójdę gdzie indziej, to też uraczą mnie tym samym.

Jest propozycja by Zielone Świątki były dniem wolnym od pracy i w związku z tym, do sejmu wpłynęła odpowiednia petycja.

"Taka petycja, jak informuje "Rzeczpospolita", wpłynęła do Senatu. Jej autorem jest Fundacja Naukowa Katolików Eschaton, która uzasadnia, że święto to od 1925 r. było dniem wolnym, a zmienili to dopiero komuniści. Zwrócono uwagę, że święto - mimo że oficjalnie nie jest dniem wolnym - wciąż jest uroczyście obchodzone na wsiach.

Długie weekendy, to już nasza specjalność i widać niektórzy ciągle nie mają dosyć, bo prą do przodu i chcą dokładać kolejne. Razem z wolnymi niedzielami od handlu i świętami będziemy bardziej szczęśliwi, bo wydamy mniej zarobionych pieniędzy. Może o to w tym chodzi?




J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura