waldemar.m waldemar.m
914
BLOG

Kto jest najwierniejszym czytelnikiem mojego bloga?

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 59

TCc, TiK, Snafu, waldreamer.n, czyli amerykański wałach w jednej osobie. Niby Polak, ale 40 lat spędzonych na tej samej fasoli, co najtępsza banda na świecie, robią swoje i dlatego wpadł on na genialny pomysł bojkotowania mojego bloga.

 

Na czym on polega?

 

Wy tu nie zaglądajcie, a ja wam będę relacjonował co u niego się dzieje. I jak zwykle wlazł w elektronikę jak w gówno, zatkał nos i chwali te aromaty, które przypadkowo do niego docierają.

 

Czy mnie to martwi?

 

Oczywiście, że nie. Ja swoich czytelników będę miał zawsze. Choćby mój blog zakazali sądownie!

 

Generowanie prądu drażni cię fizykalisto? A ty się uspokój. Zrób głęboki oddech i ... wygeneruj prąd zmienny. Zobaczymy jaki jesteś mądry.

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie