waldemar.m waldemar.m
85
BLOG

Jestem zajęty wielkimi sprawami, ale ...

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 3

Gdy czytam komentarze takich Jarosławów Sachajko (Kukiz'15) o wczorajszych wydarzeniach w Sejmie, to nóż mi się sam w kieszeni otwiera i zaczynam rozumieć zasady negatywnej selekcji "elit".

On, doktór nauk rolniczych (jeśli to cóś dla was znaczy znaczy), walnął dzisiaj taki tekst:

# Planem było rozwalenie rządu i znalezienie konstytucyjnego powodu do rozwiązania sejmu. Mieliśmy dziś ostatnie posiedzenie i gdyby nie udało się uchwalić budżetu, to byłby taki powód. #

debilku Jarosławie! (Debilu przez duże D jest zarezerwowane dla innej persony)

Gdyby wczoraj Kuchciński nie urządził cyrku z posłem PO Michałem Szczerby, który wszedł na mównicę z kartką "wolne media", to opozycja nie miałaby powodu do blokowania trybuny.

Jarkowi puściły nerwy i stracił kontrolę nad sytuacją, więc jak skończony osioł poszedł w zaparte i zmusił Kuchcińskiego do rozegrania tego spektaklu do samego końca.

A przecież mogło być tak:

1. Na trybunę wchodzi poseł PO Michał Szczerby. W ręku ma kartkę "wolne media".

2. Przemawia lub zadaje pytanie i ... schodzi z trybuny.

3. Obrady toczą się dalej i PiS przegłosowuje budżet i ustawę dezu..... i jakoś tam.

4. Następnego dnia, czyli dzisiaj na oficjalnej stronie sejmu pojawia się komunikat o finansowej karze dla Michała Szczerby i decyzja o odsunięciu od udziału w pracach parlamentu w sytczniu 2017 r.

I wilk byłby syty i owca by nie beczała, jak zarzynana świnia!

P.S.: Chcecie wiedzieć co to zaważne sprawy mnie zajmują tak silnie, że przestałem być aktywny na FB?

Sprawdzałem tezę, czy można wejść dwa razy do tej samej wody w rzece. I co ustaliłem?

MOŻNA !!! 

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka