waldemar.m waldemar.m
122
BLOG

List otwarty do Rektora UKW w Bydgoszczy

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 0

prof. dr hab. Janusz Ostoja-Zagórski

Rektor UKW w Bydgoszczy

Szanowny Panie Rektorze,

List otwarty

W dobie, gdy cały świat stał się dzięki internetowi jedną globalną wioską, nie powinno Pana Rektora zdziwić, że dotarła do mnie wieść o tym, iż takie organizacje jak Krucjata Młodych, wspierana przez Fronda.pl, piszą do Pana Rektora listy, w których starają się przekonać Pana do przyznania się, iż wydając polecenie zdjęcia krzyży eksponowanych w UKW, popełnił Pan błąd. Poniżej fragment jednego z takich listów:

# Obecność godła państwowego na uczelniach powinna być jak najbardziej eksponowana, lecz nie należy zapominać, że kamieniem węgielnym wszystkich europejskich państw, w tym Polski, był chrzest. Zatem w placówkach publicznych nie powinno zabraknąć symbolu chrześcijańskich korzeni naszego państwa, czyli krzyża. #

Bardzo proszę Pana Rektora o to, żeby zechciał Pan złożyć publicznie następujące oświadczenie:

Ja, Janusz Ostoja-Zagórski, Rektor UKW w Bydgoszczy oświadczam, że rozmieszczę w kierowanej przeze mnie uczelni symbol Chrztu mojej Ojczyzny, pod warunkiem, że duchowy kierownik chrześcijaństwa naszego państwa, Arcybiskup Stanisław Gądecki, Przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski spowoduje, że pełniący obowiązki Prezydenta RP skorzysta z przysługującemu jemu prawa inicjatywy ustawodawczej i złoży w Sejmie RP projekt zmian do Konstytucji RP, w rezultacie których, Konstytucja RP zostanie zamieniona Konstytucją Polski, a moja Ojczyzna zacznie na koniec nazywać się POLSKA.

Z poważaniem.

Waldemar Mordkowicz

Polak w/g Konstytucji RP

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka