mariuszsek mariuszsek
48
BLOG

„Nie jestem święty jak Benedykt” Kwas i PONO w kawałku „Nieżyt”. Premiera!

mariuszsek mariuszsek Kultura Obserwuj notkę 0
Po tym gdy z kanału Esape zniknęły wszystkie materiały w piątek pojawił się na nim pierwszy całkowicie nowy klip.

Po tym gdy z kanału Esape zniknęły wszystkie materiały w piątek pojawił się na nim pierwszy całkowicie nowy klip:

Kwas - Nieżyt feat. Pono (prod. HIDO)

https://m.youtube.com/watch?v=JX65rhK39cI&feature=youtu.be

Nieżyt to drugi singiel zapowiadający album Kwasa „Noi Albinoi”, który ukaże się w 2023 roku nakładem wytwórni ESAPE. Kawałek muzycznie jest osadzony w drillowej stylistyce, co dobrze koresponduje z treścią, którą artyści chcą przekazać odbiorcy.

Jak mówi Kwas: „Nieżyt jest nawiązaniem do choroby przewlekłej, do chronicznego stresu. Pokazuje stresujący, mroczny tryb życia artysty.”

PONO: Nikt nigdy, nikt nigdy nie wyj**ał mnie z mojej firmy

Słuchając kawałka warto również zwrócić uwagę na zwrotkę PONO, która jest swoistą odpowiedzią na wszelkie spekulacje, które pojawiały się wokół artysty w ostatnim czasie:

„Nikt nigdy nie zaj**ał mi mojej ksywy, nikt nigdy, nikt nigdy nie wyj**ał mnie z mojej firmy, weź przestań w to wierzyć, to nieżyt”

Od piątku na stronie wytwórni można zamawiać preorder albumu Noi Albinoi.

mariuszsek
O mnie mariuszsek

Piszę to co widzę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura