po miedzy po miedzy
222
BLOG

Czy w maju udamy się do urn czy trumien wyborczych?

po miedzy po miedzy Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Władza zachęca do pozostania w domu jednocześnie organizuje się w najbliższą niedzielę wybory samorządowe uzupełniające.

W tym samym czasie prezydent Duda  jeździ po gospodarsku po całym kraju siejąc nadzieję ale być może i wirusa. 

(Przepraszam za podwójne użycie "po" w jednym zdaniu).

Pytam ile w jego w orszaku jest nieświadomych nosicieli?

Oczywiście nikt mi nie odpowie.

To proponuję ankietę

Weź udział. Nie niekoniecznie w wyborach tylko powiedz co wybierasz. Trumnę czy urnę?

Przy czym zdaję sobie  sprawę, że na salonie panuje próba niereprezentatywna najwyższej próby.


po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka