mizi mizi
227
BLOG

Konserwatywna MORAL PANIC!

mizi mizi Kultura Obserwuj notkę 4

 

WOLNOŚĆ OD RELIGII PRAWEM CZŁOWIEKA! Strasburg:
 
 
 
Odc. 3:
 
KONSERWATYWNA MORAL PANIC
 
 
Moje ulubione:
 
„Nie zdejmę Krzyża z mego serca...
Nie zdejmę Krzyża z mojej ściany...
...a jak okupant-zaborca sila sciagnie to zawiesze ponownie !!! 
Jestem Polakiem, Katolikiem i jestem z tego DUMNY i zadna swolocz sowiecka tej dumy nie zlamie !
 
 
„Europejski Trybunał Deprawacji Człowieka
Władza, która rości sobie prawo do decydowania o tym, co jest dobre, a co złe, jest władzą totalitarną i zagrożeniem dla wolności. Musimy mówić o tym głośno – dopóki kolejny wyrok nie odbierze nam do tego prawa.”
 
 
Zamiast krzyża będziemy mieli ....
…polecenie już wiekowej nauczycielki nauczania początkowego która w drżącej ręce i łzami w oczach czytała pismo z Ministerstwa Edukacji.[nakazujące propagowanie homoseksualizmu, oczywiście, pingwinki i te sprawy]
 
 
Do-kasacji zerżnął, zdaje się, z Magierowskiego:
 
„Europejski Trybunał Praw Człowieka uznał, iż obecność krzyża we włoskiej szkole publicznej narusza wolność jednostki. Kobieta skarżąca włoskie państwo dostanie 5 tys. euro odszkodowania za straty moralne.
W tym samym czasie (…) dzieci w Hiszpanii uczyły się na lekcjach wychowania obywatelskiego, jak fajną rzeczą jest homoseksualizm. W niektórych szkołach organizowane są zajęcia pod hasłem “Dzisiaj bawimy się w gejów”.”
 
 
 
WATYKAN - dyrektor biura prasowego Stolicy Apostolskiej ksiądz Federico Lombardi:
 
"Dziwi z kolei, że Trybunał europejski tak poważnie ingeruje w materię głęboko związaną z tożsamością historyczną, kulturową, duchową narodu włoskiego. Nie tak można być nakłanianym do większej miłości i podzielania idei europejskiej, którą jako katolicy zdecydowanie popieraliśmy od samego początku[ha, ha, ha]"
"Wygląda na to, że pragnie się odmówić chrześcijaństwu roli, jaką odegrało w ukształtowaniu europejskiej tożsamości, a która tymczasem była i pozostaje istotna".
 
 
zetjot: "Usuwanie krzyża...
... to autokastracja w wykonaniu szaleńców."
http://mizi.salon24.pl/135974,wolnosc-od-religii-prawem-czlowieka-strasburg-2#comment_1876187
 
mizi
O mnie mizi

MAM BRATA! ALLELUJA!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura