Michał Jaworski Michał Jaworski
100
BLOG

Inne salonowe echa debaty "Stan ścigania zbrodni komunistycznych - próba podsumowania"

Michał Jaworski Michał Jaworski Polityka Obserwuj notkę 2

Redakcji Salonu24 pod rozwagę.

Ta notka jest dziełem przypadkowej koinicydencji  notki o rozliczaniu komuny   oraz  stwierdzenia "wywalili cię i słusznie z instytutu czy czegoś" w skierowanym do mnie komentarzu blogera quwerty

Moje zainteresowanie rozliczaniem komuny jest raczej umiarkowane i właściwie ogranicza się do pytań o moralne prawo tak zwanej patriotycznej prawicy do rozliczania innych. 

Z powodu, jaki czytelnik znajdzie w "O mnie" anonimowe internetowe śmiecie nie mogą mnie hejtem takiego sortu dotknąć ale pojawia się kwestia wiarygodnosci właściela Salonu24 i jego ekipy bowiem dokonania komuny względem mnie  POLSKI USTAWODAWCA nazwał "zbrodnią komunistyczną".  
W stosunku do mnie zostało to stwierdzone w śledztwie w sprawie zwolnienia w stanie wojennym pracowników naukowych Uniwersytetu Śląskiego oraz Politechniki Śląskiej. 

Na wypadek gdyby Admini postanowili ograniczyć się do usunięcia inkryminowanego komentarza, tu uwiecznię jego zrzut gdyż świadczy on również o tym,  jakimi ludźmi w sensie moralnosci oraz kompetencji* - bo początek komentarza to bełkot o tym, jak gospodyni domowa wyobraża sobie mechanikę lotu -  wysługują się nieliczni już członkowie podkomisji Macierewicza.
image

__________________________

* kompetencje w zakresie mechaniki lotu dwum architektom, fotografikowi, specjaliście od betonu masywnego oraz bezrobotnemu zostały przez Macierewicza nadane aktem powołania na członków podkomisji.

Bardzo były fizyk teoretyk, do 1982 pracownik naukowy. Autor referatu na I Konferencji Smoleńskiej. Dzisiaj sam zdziwiony, skąd w tym temacie i miejscu się znalazł. Archiwalne notki: http://mjaworski50.blogspot.com/ Odznaczony Krzyżem Wolności i Solidarności ale też podejrzany o przynależność do niedorżniętej watahy współpracowników gestapo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka