Zanim przystąpi się do obalania wypowiedzi Artymowicza, Kowaleczki i Laska warto umieć
1. Mnożyć przez jeden
To dobry początek zrozumienia, że tupolew nie skręcił na Sztokholm tylko zmierzał w kierunku pasa.
Kurs był utrzymywany a odchylenia od osi nie da się określić z dokładnością do metra - wyobrażeń ze sterowania zostawiającą ślad na ziemi taczką nie można przenosić na samolot. Na wykresach parametrów widać utrzymywanie stałego kursu oraz korekty lotkami. Oba wykresy obejmują mniej więcej ten sam odcinek drogi.
2. Rozkładać siłę w różnie zorientowanych prostokątnych układach współrzędnych.
Tę wiedzę należy utrwalać w sposób najskuteczniejszy według własnego uznania.
3. A żeby mataczyć, trzeba robić to mądrze, nie można umieć mniej od oszukiwanego.
To są zupełnie różne funkcje, opisują jakościowo różnie przebiegające procesy fizyczne. Prawdziwy jest albo pierwszy albo drugi albo żaden. Hejterska obstawa nie przydaje notkom prawdziwości.