mkarwan mkarwan
1053
BLOG

Jacek Lech "Badz dziewczyna z moich marzen" - piosenka wszechcza

mkarwan mkarwan Kultura Obserwuj notkę 2

Megahit PRLu!! Mam to na video z TVP Polonia, nie mam jak przegrac i wstawic, ale wreszcie ktos odwalil robote za mnie!

Ludzie, juz sama zapowiedz artystki Zawadzkiej Magdaleny (sexy, sexy! to ponadczasowe "prosze bardzo!"), a potem artysta Lech Jacek z tymi trzema gerlsami ze spodniczkami zapinanymi pod biustem i stojacymi w rozkroku (SEXY!!!) ! Jesssuuuu!!!
"Szampana nalej mi, goryczy zniknie smak..." Ta scenografia, ta choreografia, te gitary, artysta Mroz z magiczna gitara, towarzysz Homulka...

La, la, la, la,la...

mkarwan
O mnie mkarwan

No... jestem. Zalozylem tego bloga dla paru znajomych. Czasami bedzie cos wygrzebane w piwnicy i pare wlasnych slow. Alleluja i do przodu! jak mawia moj Odol.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura