Mateusz45 Mateusz45
144
BLOG

Bojkot - GW

Mateusz45 Mateusz45 Polityka Obserwuj notkę 22

      Wydarzenia z ostatniej soboty były dla mnie potwornym ciosem. Otwarcie zawsze twierdziłem i twierdzę, że Lech Kaczyński był moim prezydentem. Zawsze popierałem jego działania i bardzo bolało mnie jak to wiele szeroko pojętych mediów atakowały Prezydenta. Dlatego w żadne sposób nie uwierzę w tą sztuczną skruchę i łzy wylewane przez wiele osób, które to jeszcze tydzień temu bezczelnie oczerniały Prezydenta. Jednak wydarzeniem które całkowicie mną wstrząsnęło jest postawa Gazety Wyborczej. Nawoływanie do zmiany decyzji co do miejsca pochówku pary prezydenckiej i demonstracja pod kurią są po prostu straszliwe. Jak można w takim momencie zaczynać nową batalię polityczną i znów dzielić Polaków. Czyżby żałoba narodowa dla niektórych osób już się skończyła? Wawel jest jak najbardziej godnym miejscem dla osób tego formatu. Lecz Kaczyński jak nikt inny zasłużył na to aby spoczywać obok marszałka Józefa Piłsudskiego.

      Dlatego zwracam się do wszystkich osób którym ideały jakie reprezentował Prezydent Lech Kaczyński były bliskie, aby od dziś rozpoczęły bojkot GW. Należy całkowicie zniszczyć to gniazdo byłych komunistów. Jak będziemy otwarcie sprzeciwiać się takiemu zachowaniu na pewno przyniesie to skutek.


 

PS. Jest to mój pierwszy wpis na tej stronie dlatego prosiłbym o wyrozumiałość.

 

Mateusz45
O mnie Mateusz45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka