mobos mobos
23
BLOG

telewizja Joost + zaproszenia

mobos mobos Polityka Obserwuj notkę 0

Twórcy przełomowych projektów Kazaa i Skype wzięli się za bezpłatną telewizję internetową, projekt nosi nazwę Joost. Słyszałem o sprawie od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz wstępnie przetestowałem aplikację. Wygląda nieżle. Oto pomniejszony screen z pelnego obrazu na 19 calowym panoramicznym monitorze:

joost

jest calkiem płynnie i całkiem ładnie, kilkadziesiąt kanałów o różnej tematyce. Idealnie jeszcze nie, ale najlepiej ze wszystkich dotychczasowych prób. Czy joost odniesie sukces ? Patrząc na to kto to robi, można niemal rzec że joost jest skazany na sukces. Póki co by przetestowac program trzeba dostać swego rodzaju zaproszenie (tak jak w początkach gmaila).

zaproszenia można dostać np ode mnie:
wystarczy w komentarzu do tego posta podać swój email, lub napisać do mnie: patryk800@gmail.com


link do strony producenta programu: http://www.joost.com
mobos
O mnie mobos

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka