ZofiaBarbara ZofiaBarbara
202
BLOG

Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP - skarga 2197 w ramach Art

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP

- skarga 2197 w ramach Art. 79 Konstytucji RP

Zofia Laska

93-332  Łódź

Łódź 13.1o.2o14

W załączeniu przesyłam kolejną skargę na działanie  Łódzkiego Wymiaru tak zwanej Sprawiedliwości - skarga 2195-2196 wraz z załącznikami.


Panie Prezesie 2197 skarg do Władz III RP, 134 rozprawy sądowe przy udziale 54 adwokatów

z urzędu orzeczone na zasadzie “ nie bo nie “ łamiące wszelkie prawo i Konstytucję RP

na rzecz przestępców - w sprawie jedno znacznie określonej w PrBud art. 28 i 28 p.2

to działalność “ niezawisłych sędziów “ i “niezależnych prokuratorów “  Łodzi.


Jak Pan już wie w sprawie tej posiadam :

  • wyroki Wojewódzkiego Sadu Administracyjnego stwierdzające złamanie prawa materialnego przez PINB i ukaranie tej instytucji grzywną za nie doprowadzenie samowoli do stanu zgodnego z prawem,

  • status osoby pokrzywdzonej.

W świetle tych dokumentów skarga moja w ramach Art.79 Konstytucji RP jest zasadna.


Zasadne jest również pytanie :

“ Czy Demokratyczne Państwo Polskie jeszcze funkcjonuje ?

- czy jest to jedynie przestępcza struktura wzajemnej adoracji“ - łamiąca Konstytucję RP

Jestem świadoma, że za każde oskarżenie nie mające pokrycia ze stanem faktycznym ponoszę konsekwencje z art.212 KK.

Walczę od 2003 r o swoje prawa obywatelskie do spokojnego życia - we własnym domu

bez czadu i dymu w sypialni - z potężną strukturą mafijną, która w zamian skazała mnie

na grzywnę 10.160 PLN - na podstawie fałszywych zeznań przestępców - egzekucja trwa

z mojej nędznej emerytury - ksiegowej służby zdrowia - a więc Pan Panie Prezesie jest gwarantem mojego bezpieczeństwa.


Pismo to zostanie podane do publicznej wiadomości w internecie.


Walcząca o swoje prawa obywatelskie

Zofia Laska

Do wiadomości :

Prezes Sądu Apelacyjnego w  Łodzi

Prokuratura Apelacyjna w  Łodzi


Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka