Tytuł: nuages, autor: abdullahh, źródło: t.ly/kqDzA
Tytuł: nuages, autor: abdullahh, źródło: t.ly/kqDzA
takdzwiedz takdzwiedz
193
BLOG

Siła wyższa

takdzwiedz takdzwiedz Psychologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Mogę uważać, że sytuacja jest bez wyjścia. Nie rokuje. Nie ma nadziei. Nic nie ma sensu. Wszystko się skończyło. Nic nie da się zrobić. To już absolutny, ostateczny i nieodwołalny koniec. Są być może jeszcze jakieś drugo - lub trzeciorzędne powody dla których warto żyć, ale generalnie prawdziwe piękno, radość i szczęście tego świata są już poza moim zasięgiem.

Ale mogę też dopuścić do swojej świadomości, że istnieje siła, która jest w stanie całkowicie odmienić moje życie. Mogę przyjąć, że jest to siła potężna i twórcza, dla której wszystkie moje problemy to igraszka. Mogę otworzyć się na działanie siły nieskończenie silniejszej od mojej skłonności do schrzaniania tego co dobre.

Wiara to akt woli. Wybór. Jeśli tak postanowię, mogę wierzyć, że istnieje we wszechświecie siła gotowa dokonać przełomu w moim życiu.

Taką propozycję składa między innymi program 12 kroków DDA/DDA w kroku drugim, który brzmi: “Uwierzyliśmy, że siła większa od nas samych może przywrócić nam zdrowie (klarowność)."

Ja wierzę i ufam sile, za sprawą której pojawiłem się na tym świecie, czymkolwiek ona jest. Wierzę, że ta siła troszczy się o mnie, dodaje mi energii, podtrzymuje na duchu, wzmacnia, prowadzi do tego co najlepsze. Ufam tej sile i wierzę, że czyni rzeczy wspaniałe w zdumiewającym tempie i w wyjątkowy sposób w każdym aspekcie mojego życia.

Postanowiłem zostawić tej sile swoje problemy, relacje, zdrowie, finanse, a przede wszystkim chore myślenie - jednym słowem wszystko. Wierzę, że dla siły, która stworzyła wszechświat i mnie w nim wszystko jest możliwe w mgnieniu oka. A ja pozwalam na to, pozwalam, aby ta siła działała w moim życiu i udostępniam jej siebie, aby mogła czynić to, co najlepsze.


Powyższy koncept nie jest ani prawdą, ani fałszem, nie jest ani dobry, ani zły, natomiast bierze się z mojego doświadczenia i praktyki.

Wpis powstał w ramach projektu "Możesz - skieruj myśli ku najlepszemu".

Zobacz poprzednie odcinki bloga.

Bądź na bieżąco, subskrybuj posty na facebook'u.

takdzwiedz
O mnie takdzwiedz

Jestem mężem i ojcem trójki dzieci. Wychowałem się w rodzinie z chorobą alkoholową. Moją misją jest pokazywanie, jak uwolnić się lęku nabytego w okresie dzieciństwa i dorastania. Mam doświadczenie pracy w organizacjach pozarządowych, programuję. Rozwijam projekt mozesz.eu którego cele to: wsparcie w wychodzeniu z życiowego klinczu zamiana negatywnych myśli na pozytywne wygrywanie z własnymi ograniczeniami inspirowanie do rozwoju

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości