Muki Muki
258
BLOG

Pisałem ....

Muki Muki Społeczeństwo Obserwuj notkę 14

wydaje mi się ze już najwyższy czas odsunąć dyktat PIS-u tak jak  odsunęliśmy  PO za ich niegodziwości.
Kary i policyjne łapanki, mandatowe, - których i ja byłem świadkiem postronnym aż obrzydzenie bierze do spolegliwego munduru.
Za wjechanie samochodem na chodnik kołami pojazdu i wiadomo ze przejechanie po chodniku w celu zatrzymania przy wjeździe, kara 4,500 zł i taka sama za zjazd  z chodnika - bo jedziemy po chodniku od momentu ruszenia. chociażby wyładowania pojazdu kiedy naprawiamy czy remontujemy własne mieszkanie pod swoją bramę !!!!!!! ..........,,,,,,,
Obostrzenia, lata wiezienia, kary pieniężne horrendalne za wykroczenia, to nasza wina - wypromowawszy zło jedne gorsze od drugiego......  

Ta wojna jaka zostanie rozpętana, jaka się szykuje,  będzie ostatnią wojną, i więcej już takiej nie będzie,,,,,,,, zgodnie z trendem  i założeniem będzie na naszym terenie nie na ziemiach USA Francji czy Brytanii..

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo