Foto. własne
Foto. własne
Oscar Boris Velder Oscar Boris Velder
230
BLOG

Uśmiechnij się :-))) @Adminie

Oscar Boris Velder Oscar Boris Velder Kultura Obserwuj notkę 6

I zakwalifikuj notkę do kategorii tematycznej…


- Proszę chwilowo o spokój, gdyż ADM do mnie dzwoni!

- Słucham Pani kierowniczko. Tak jest… Pani kierowniczko.

- Pani kierowniczko ja to wszystko rozumiem...

- ...

- Nie no, nie ma za co.

- Moje uszanowanie dla pani kierowniczki! Moje uszanowanie!


… [ROZMAITOŚCI / HUMOR] a co za tem idzie umieszczenie na SG Salonu24...

obv



_---

Kopiowanie, rozpowszechnianie, przedruk i publikacja w jakiejkolwiek formie (również

elektronicznej) do celów komercyjnych i prywatnych, bez zgody autora, zabronione.


Post Scriptum

UWAGA!!! Konkretny i jednoznaczny przekaz nie tylko dla kumatych, ale koniecznie z poczuciem humoru. 


Post Post Scriptum

Coś takiego zdarza mi się często! Niestety, tak jak przewidywałem - notka została zamieciona pod dywan przez Administratorów, czego ocenę pozostawiam w gestii P.T. Czytelników portalu Salon24...

https://youtu.be/9cWnubJ9CEw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura