rentier-1952 rentier-1952
495
BLOG

Czy uda się wykończyć PiS

rentier-1952 rentier-1952 Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Szanowni i Drodzy moi PiSowscy przyjaciele (żeby nie było to mam więcej przyjaciół platformerskich, konfederacyjnych , a nawet jednego lewicowca, nie mówiąc już o PSLowcach – przecież mieszkam na wsi).

Otóż ja się przyznam, że strasznie się myliłem. Ja myślałem, że to WY jesteście gangiem Soprano, a ONI gangiem Olsena. A okazało się, że jest odwrotnie. Wyszło, że to WY jesteście gangiem dziadków-safandułów, który dał się zrobić w konia (do wyboru: w bambuko, w ch…ja, w ciula, itd.).

Założę się, że Wy nawet nie wiecie dlaczego już nie rządzicie i najprawdopodobniej rządzić już nie będziecie. Myśleliście, że nawet jak zakończycie swoje rządy, to w myśl zasady: „My nie tykamy waszych, a wy nie tykacie naszych” poklepiecie się z kumplami z gangu Soprano po pleckach i „wicie rozumicie” kogoś tam szturchniemy dla gawiedzi ale generalnie to możecie spać spokojnie. Tylko zapomnieliście, że gang Soprano nie ma kumpli, a szczególnie nie ma ich w gangu Olsena. No i poszliście spać spokojnie a oni w tym czasie wyruszyli na miasto. Jak w tym przeboju Metalliki „Seek and Destroy”. I rozpędzają się co raz bardziej. I wydaje mi się, że nic już ich nie powstrzyma. Nie ma takiej siły. Będą Was gnębić, przeszukiwać, podsłuchiwać, aresztować, molestować, kompromitować i co tam jeszcze sobie wymyślą. Aż do skutku czyli do momentu gdy nic nie będziecie już znaczyli.

A gdzie Wasz błąd? A właśnie tu, że trzeba było w momencie przejęcia władzy zrobić z nimi to, co oni robią z Wami. Myśleliście w swojej naiwności i swoim frajerstwie, że ta powyższa zasada jest obowiązująca. Ja oczywiście wiem, że jest pewna różnica. Wy mielibyście trudniej bo mieliście z Brukselki światło czerwone, a oni maja zielone. Nawet podejrzewam, że dostali w trybie wojskowym jasne i precyzyjne rozkazy: „Żeby nam tu po tych PiSowcach nie został kamień na kamieniu, a jak nie to pogadamy inaczej”. No to się starają żeby zasłużyć na jakiś ochłap z pańskiego stołu, a błogosławieństwo możnych europejskich "widać i czuć".  Wam to w tej Brukselce  obiecali, że coś tam rzucą, ale naprawdę to tylko czekali aż się Was pozbędą. Trzeba było zaryzykować i iść "na rympał", a Wy mieliście tyle litości dla tej biednej PO. No i teraz macie. 

Czarno to widzę, ten Wasz przyszły los. Jak wykończą Was to wezmą się za największy wrzód na tyłku koalicji czyli lewicę. Nudzić się nie będziemy.


Obserwuję walkę gangów. Gang Soprano kontra Gang Olsena.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości