13 obserwujących
478 notek
460k odsłon
354 odsłony

Brak bruzdy dowodem fałszerstwa raportu MAK -porównanie z normalną katastrofą

Wykop Skomentuj1

Jesteśmy   " 100 lat za Murzynami " .

... na pewno raport Laska  prezentuje taki poziom.


Tu przykład katastrofy w  Kongo

https://www.skybrary.aero/bookshelf/books/2946.pdf


image

INVESTIGATION REPORT OF ACCIDENT INVOLVING GEORGIAN AIRWAYS AIRCRAFT CRJ-100ER (4L-GAE)AT KINSHASA’S N’DJILI AIRPORT

DEMOCRATIC REPUBLIC OF CONGO (DRC)

ON 04 APRIL 2011

kwiecień 2011  rok

  

  Samolot  CRJ-100ER 


rozbił się przy podejściu do lądowania , przy zmiennym wietrze, spadł tuz obok pasa - prędkość  w momencie zderzenia 330 km/h, kąt zderzenia  ok 10 stopni.

masa  do lądowania ok 20 ton

image

image



image

bruzda jest ciągła, długa 

image


  W Smoleńsku  nie ma bruzdy , która  byłaby skutkiem sunięcia  fragmentów kadłuba po zderzeniu  całego  samolotu z  podłożem;


Inny przykład:

image

tu podobnie  jest ciągła  bruzda wynikająca  z sunięcia fragmentów  kadłuba

-tak jest  zawsze w przypadku tego typu  zderzeń  samolotu z podłożem , gdyż wynika to z praw fizyki


Dodatkowo należy zauważyć jak daleko  od  miejsca pierwszego  zderzenia spoczywa  oderwany silnik

- zarówno na zdjęciu  powyżej jak i w przypadku  katastrofy  w  Kongo:

image


  położenie  oderwanego silnika Tu-154 na wrakowisku w  Smoleńsku, w odległości  ok. 20 m od miejsca hipotetycznego  jego zderzenia  z podłożem  wskazuje, że narracja MAK  nie przedstawia rzeczywistego przebiegu tego zdarzenia


- Dziekuję za uwagę.

Wykop Skomentuj1
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka