Jesteśmy " 100 lat za Murzynami " .
... na pewno raport Laska prezentuje taki poziom.
Tu przykład katastrofy w Kongo
https://www.skybrary.aero/bookshelf/books/2946.pdf

INVESTIGATION REPORT OF ACCIDENT INVOLVING GEORGIAN AIRWAYS AIRCRAFT CRJ-100ER (4L-GAE)AT KINSHASA’S N’DJILI AIRPORT
DEMOCRATIC REPUBLIC OF CONGO (DRC)
ON 04 APRIL 2011
kwiecień 2011 rok
Samolot CRJ-100ER
rozbił się przy podejściu do lądowania , przy zmiennym wietrze, spadł tuz obok pasa - prędkość w momencie zderzenia 330 km/h, kąt zderzenia ok 10 stopni.
masa do lądowania ok 20 ton



bruzda jest ciągła, długa

W Smoleńsku nie ma bruzdy , która byłaby skutkiem sunięcia fragmentów kadłuba po zderzeniu całego samolotu z podłożem;
Inny przykład:

tu podobnie jest ciągła bruzda wynikająca z sunięcia fragmentów kadłuba
-tak jest zawsze w przypadku tego typu zderzeń samolotu z podłożem , gdyż wynika to z praw fizyki
Dodatkowo należy zauważyć jak daleko od miejsca pierwszego zderzenia spoczywa oderwany silnik
- zarówno na zdjęciu powyżej jak i w przypadku katastrofy w Kongo:

położenie oderwanego silnika Tu-154 na wrakowisku w Smoleńsku, w odległości ok. 20 m od miejsca hipotetycznego jego zderzenia z podłożem wskazuje, że narracja MAK nie przedstawia rzeczywistego przebiegu tego zdarzenia
- Dziekuję za uwagę.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka