Jesteśmy " 100 lat za Murzynami " .
... na pewno raport Laska prezentuje taki poziom.
Tu przykład katastrofy w Kongo
https://www.skybrary.aero/bookshelf/books/2946.pdf
INVESTIGATION REPORT OF ACCIDENT INVOLVING GEORGIAN AIRWAYS AIRCRAFT CRJ-100ER (4L-GAE)AT KINSHASA’S N’DJILI AIRPORT
DEMOCRATIC REPUBLIC OF CONGO (DRC)
ON 04 APRIL 2011
kwiecień 2011 rok
Samolot CRJ-100ER
rozbił się przy podejściu do lądowania , przy zmiennym wietrze, spadł tuz obok pasa - prędkość w momencie zderzenia 330 km/h, kąt zderzenia ok 10 stopni.
masa do lądowania ok 20 ton
bruzda jest ciągła, długa
W Smoleńsku nie ma bruzdy , która byłaby skutkiem sunięcia fragmentów kadłuba po zderzeniu całego samolotu z podłożem;
Inny przykład:
tu podobnie jest ciągła bruzda wynikająca z sunięcia fragmentów kadłuba
-tak jest zawsze w przypadku tego typu zderzeń samolotu z podłożem , gdyż wynika to z praw fizyki
Dodatkowo należy zauważyć jak daleko od miejsca pierwszego zderzenia spoczywa oderwany silnik
- zarówno na zdjęciu powyżej jak i w przypadku katastrofy w Kongo:
położenie oderwanego silnika Tu-154 na wrakowisku w Smoleńsku, w odległości ok. 20 m od miejsca hipotetycznego jego zderzenia z podłożem wskazuje, że narracja MAK nie przedstawia rzeczywistego przebiegu tego zdarzenia
- Dziekuję za uwagę.