Jesteśmy   " 100 lat za Murzynami " .
... na pewno raport Laska  prezentuje taki poziom.
Tu przykład katastrofy w  Kongo
https://www.skybrary.aero/bookshelf/books/2946.pdf

INVESTIGATION REPORT OF ACCIDENT INVOLVING GEORGIAN AIRWAYS AIRCRAFT CRJ-100ER (4L-GAE)AT KINSHASA’S N’DJILI AIRPORT 
DEMOCRATIC REPUBLIC OF CONGO (DRC)
ON 04 APRIL 2011
kwiecień 2011  rok
   
  Samolot  CRJ-100ER  
rozbił się przy podejściu do lądowania , przy zmiennym wietrze, spadł tuz obok pasa - prędkość  w momencie zderzenia 330 km/h, kąt zderzenia  ok 10 stopni.
masa  do lądowania ok 20 ton



bruzda jest ciągła, długa 

  W Smoleńsku  nie ma bruzdy , która  byłaby skutkiem sunięcia  fragmentów kadłuba po zderzeniu  całego  samolotu z  podłożem;
Inny przykład:

tu podobnie  jest ciągła  bruzda wynikająca  z sunięcia fragmentów  kadłuba
-tak jest  zawsze w przypadku tego typu  zderzeń  samolotu z podłożem , gdyż wynika to z praw fizyki
Dodatkowo należy zauważyć jak daleko  od  miejsca pierwszego  zderzenia spoczywa  oderwany silnik
- zarówno na zdjęciu  powyżej jak i w przypadku  katastrofy  w  Kongo:

  położenie  oderwanego silnika Tu-154 na wrakowisku w  Smoleńsku, w odległości  ok. 20 m od miejsca hipotetycznego  jego zderzenia  z podłożem  wskazuje, że narracja MAK  nie przedstawia rzeczywistego przebiegu tego zdarzenia
- Dziekuję za uwagę.
									
		
		
			
	
			Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
		Nowości od blogera
		
	
	
	Inne tematy w dziale Polityka