16 obserwujących
532 notki
494k odsłony
228 odsłon

Jak Lasek Fizykę Newtona naciągał by kłamliwą narrację MAk wciskać .

Wykop Skomentuj4

Temat był poruszany na Konferencji Smoleńskiej, ale jak prawie wszystko - nie został należycie wykorzystany; Lasek nie został wzięty na spytki, sprawa ucichła, został zapomniana.

http://konferencjasmolenska.pl/materialy4/03Jelonek.pdf


 Ostatnio przypomniał  ją bloger Tornado.

W prosty  i obrazkowy  sposób pokażę, że w raporcie Laska napisano bzdury, sprzeczne z fizyką.

z Raportu Millera:

"  Powstałe, na skutek utraty końcówki lewego skrzydła, niezrównoważenie siły nośnej nie było możliwe do skorygowania wychyleniem lotki prawego skrzydła.

Zapoczątkowało to obrót samolotu w lewo względem osi podłużnej z jednoczesną zmianą kierunku lotu około 3,5° "

Źródło: Zał. IV do raportu Millera strona 283/284.

image

Na ilustracji  pokazuję, że siła   reakcji w zderzeniu skrzydła z brzoza ma kierunek  zgodny  z kierunkiem ruchu samolotu- nie mogła by wiec zmienić kierunku poruszania się samolotu.


 Moment siły działa  by  tak ,że nadał by prędkość  obrotową wokół  osi pionowej, samolot zaczął by się obracać  kierunku przeciwnym do ruchu  wskazówek zegara- ale to  nie powoduje zmiany  kierunku ruchu ( przynajmniej bezpośrednio) ; to tak jakby samochód jadący po śliskiej powierzchni, np uderzył  w coś  centralnie lewym kołem   np. w wystający przymarznięty  kamień; nie spowodowało by to zmiany kierunku poruszania  się samochodu, ale samochód  zaczął  by się obracać wokół osi pionowej.


I druga bzdura w tym samym stwierdzeniu z  raportu Laska:

" z jednoczesną zmianą kierunku lotu około 3,5°"

w fizyce nie ma czegoś  takiego jak "jednoczesna zmiana  kierunku ruchu"  trzeba  określić w jakim czasie się to dzieje ( no chyba,  że dla uproszczenia przyjmiemy , że mamy do czynienia z kulami bilardowymi  i w takim przypadku czas  zmiany kierunku ruchu  dąży  do  zera.


Ale w przypadku takiego  zderzenia  skrzydło - brzoza - połączonego z niszczeniem konstrukcji , nie ma mowy o zderzeniu typu kule bilardowe;   z kolei czas  kontaktu z brzozą  jest zaledwie  0,005  sek !!  zmiana  w tym czasie kierunku  ruchu o 3,5 stopnia  jest fizycznie niemożliwa.


Jeszcze raz:  zapoczątkowanie  obrotu samolotu wskutek zderzenia  z brzozą  nie ma nic  wspólnego z  postulowaną  przez  narrację MAK  zmiana kierunku !!


 Co za głąby pisały ten raport  !!!!





Wykop Skomentuj4
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka