

Między 45 a 25m nad poziomem pasa samolot opada w tempie aż 10m/s; jest to wartość bezwzględna, rzeczywista prędkość zniżania się samolotu- prędkość na tej wysokości katastroficzna; przy wznoszącym się terenie i wg danych rosyjskich odnośnie wielkości przepadania przy tej prędkości opadania - samolot Tu-154 winien uderzyć we wznoszący się teren,

gdyż wielkość katalogowa przepadania - czyli obniżenia lotu po rozpoczęcia manewru go-around - jest rzędu70m !!

Dziwne jest też wyrównanie lotu na wysokości - 3m poniżej poziomu pasa.

http://komisja.smolensk.niezniknelo.com/files/pliki/raport/ZalacznikNr4-TechnikaLotniczaIJejEksploatacja.pdf

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka