

  Między  45  a 25m nad poziomem pasa  samolot opada  w tempie aż 10m/s; jest to wartość bezwzględna, rzeczywista  prędkość  zniżania się samolotu- prędkość na tej wysokości  katastroficzna; przy wznoszącym  się terenie  i wg danych rosyjskich odnośnie wielkości  przepadania przy tej  prędkości  opadania - samolot Tu-154  winien uderzyć  we wznoszący  się teren, 

gdyż  wielkość katalogowa  przepadania   - czyli obniżenia lotu  po rozpoczęcia  manewru go-around  -   jest rzędu70m !!

Dziwne jest też wyrównanie  lotu na wysokości - 3m poniżej poziomu pasa.

http://komisja.smolensk.niezniknelo.com/files/pliki/raport/ZalacznikNr4-TechnikaLotniczaIJejEksploatacja.pdf

									
		
		
			
	
			Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
		Nowości od blogera
		
	
	
	Inne tematy w dziale Polityka