19 obserwujących
994 notki
689k odsłon
  140   0

Kolejne źródła rosyjskie potwierdzają: MAK kłamał w sprawie go-around; Smoleńsk.

             To elementarne

drogi Watsonie

Fizyki się nie oszuka



kolejne  źródła rosyjskie:

http://ooobskspetsavia.ru/2015/11/12/direktornoe-i-avtomaticheskoe-upravlenie-uxodom-na-vtoroj-krug/

Особенно сильно просадка самолета зависит от начальной вертикаль­ной скорости. Так, для самолета Ту-154 при полете по стандартной глиссаде ( — 2°40′) с рекомендованной скоростью вертикальная скорость снижения равна — 3,5 м/с. Просадка при уходе на второй круг составляет 8-10 м. При увеличении вертикальной скорости снижения до 5 м/с про­садка возрастает до 22 м, при Vy = 10 м/с она составит уже 67 м.

   Głębokość przepadania  samolotu jest szczególnie silnie uzależnione od początkowej prędkości pionowej. Tak więc dla samolotu Tu-154 podczas lotu po standardowej ścieżce schodzenia (-2°40′) z zalecaną prędkością pionowa prędkość opadania  -3,5 m/s. głębokość przepadania  podczas odejścia na drugi krąg wynosi 8-10 m; przy wzroście pionowej prędkości opadania do 5 m/s zwiększa  się do 22 m, przy Vy = 10 m/s będzie  to już 67 m.


Ilustracja do tego tekstu:


***image



image


- Katastrofa   Tu-154 w Leningradzie:

-https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5


Примерно в 13:06:10, когда самолёт находился в 20 метрах от земли и снижался с вертикальной скоростью 7 м/с, экипаж осознал опасность жёсткой посадки, в результате чего тяга двигателей была тут же установлена на максимум, а штурвал полностью взят на себя, что начало снижать вертикальную скорость спуска, а также постепенно поднимать нос со скоростью 2,2°/с, но в 13:06:13 с приборной скоростью 250 км/ч и с вертикальной скоростью около 7 м/с летящий по курсу 100° рейс SU-8556 приземлился на концевую полосу безопасности.

 o godz, 13:06:10  gdy samolot znajdował się 20 m nad  ziemią i zniżał się z prędkością 7 m/s

pilot  wychylił  szturwał maksymalnie na wznoszenie, w rezultacie czego zaczęła  spadać prędkość  zniżania 

a samolot podnosił  nos w tempie 2,2 stopnia  na sekundę


- jednak  o godzinie 13:06:13 samolot z prędkością  250 km/h i prędkością  zniżania ok. 7 m/s( spadła nieznacznie !!)

przyziemił  w końcowym odcinku pasa  bezpieczeństwa.


_


MAK w raporcie ze Smoleńska 2010  podał fikcyjne, sfałszowane dane

jakoby samolot Tu-154 rozpoczynając manewr odejścia na drugi krąg  na wysokości ok. 20 m nad podłożem, przy prędkości zniżania ok 7-8 m/s  - ale przy wznoszącym się terenie co faktycznie sprawiało, że samolot miał  tylko ok 12 m przewyższenia nad terenem  dla wyhamowania zniżania i przejścia na wznoszenie-

rzekomo przeszedł na wznoszenie!!!

To fizycznie niemożliwe.

Narracja MAK jest kłamstwem.


dr Maciej Lasek:

W wywiadzie  dla Przeglądu  Tygodniowego w roku 2017 ( nieświadomie ....)
dr Maciej Lasek wyraził opinię, która  jednoznacznie pokazuje, że  narracja  rosyjska jest fizycznie niemożliwa:

-Tyle ton nie podrywa się od razu

Kapitan potem z tych 39 m wysokości chciał wyciągnąć samolot w górę, ale nie mógł, bo za szybko pędził w dół, to była za duża masa…


To znaczy, że samolotu już nie da się poderwać?

dr Maciej  Lasek– W naszym raporcie zamieściliśmy rysunek pokazujący tę sytuację. Jaki byłby tor lotu przy prędkości zniżania 3,5 m/s, 5 m/s i 8 m/s.

Przy 3,5 m/s przeniżenie wynosi tylko 10 m, ale przy 8 m/s już 50 m!

image

W  trakcie "eksperymentu" na trenażerze  w Moskwie

fałszerze z MAK zorientowali się , że parametry przejścia na wznoszenie  podane w raporcie MAK są drastycznie nierealne- fizycznie niemożliwe;


ale  raport wstępny poszedł w świat - nie można już było tego   cofnąć


musieli więc jeszcze manipulować  przebiegiem eksperymentu i oszukać polskiego przedstawiciela- Edmunda Klicha- słusznie zakładając że i on i polska komisja są na tak słabym poziomie merytorycznym , że niczego nie zauważą...

manipulanci z   MAK musieli  zastosować  nierealną  wartość przeciążenia 1,8g  aby zmniejszyć wielkość utraty  wysokości i wyszło im 19 do 23 m


Во всех случаях, кроме попытки совершить уход с высоты 20 м, самолёт переходил в устойчивый набор высоты, теряя после начала ухода 19…23 м высоты.

..

 ... Ale i tak zaliczyli mega wpadkę.. gdyż  nie uwzględnili  podnoszącego się terenu !!!!

rzeczywisty zapas wysokości był więc ok 10 m !!   a nie  20 m ( moment rozpoczęcia manewru go-around)

nawet przy tych zawyżonych parametrach wartości przeciążenia Tu-154 roztrzaskał by się o ziemię..

image



Lubię to! Skomentuj3 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale