quwerty quwerty
158
BLOG

Kolejne źródła rosyjskie potwierdzają: MAK kłamał w sprawie go-around; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 3

             To elementarne

drogi Watsonie

Fizyki się nie oszuka



kolejne  źródła rosyjskie:

http://ooobskspetsavia.ru/2015/11/12/direktornoe-i-avtomaticheskoe-upravlenie-uxodom-na-vtoroj-krug/

Особенно сильно просадка самолета зависит от начальной вертикаль­ной скорости. Так, для самолета Ту-154 при полете по стандартной глиссаде ( — 2°40′) с рекомендованной скоростью вертикальная скорость снижения равна — 3,5 м/с. Просадка при уходе на второй круг составляет 8-10 м. При увеличении вертикальной скорости снижения до 5 м/с про­садка возрастает до 22 м, при Vy = 10 м/с она составит уже 67 м.

   Głębokość przepadania  samolotu jest szczególnie silnie uzależnione od początkowej prędkości pionowej. Tak więc dla samolotu Tu-154 podczas lotu po standardowej ścieżce schodzenia (-2°40′) z zalecaną prędkością pionowa prędkość opadania  -3,5 m/s. głębokość przepadania  podczas odejścia na drugi krąg wynosi 8-10 m; przy wzroście pionowej prędkości opadania do 5 m/s zwiększa  się do 22 m, przy Vy = 10 m/s będzie  to już 67 m.


Ilustracja do tego tekstu:


***image



image


- Katastrofa   Tu-154 w Leningradzie:

-https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5


Примерно в 13:06:10, когда самолёт находился в 20 метрах от земли и снижался с вертикальной скоростью 7 м/с, экипаж осознал опасность жёсткой посадки, в результате чего тяга двигателей была тут же установлена на максимум, а штурвал полностью взят на себя, что начало снижать вертикальную скорость спуска, а также постепенно поднимать нос со скоростью 2,2°/с, но в 13:06:13 с приборной скоростью 250 км/ч и с вертикальной скоростью около 7 м/с летящий по курсу 100° рейс SU-8556 приземлился на концевую полосу безопасности.

 o godz, 13:06:10  gdy samolot znajdował się 20 m nad  ziemią i zniżał się z prędkością 7 m/s

pilot  wychylił  szturwał maksymalnie na wznoszenie, w rezultacie czego zaczęła  spadać prędkość  zniżania 

a samolot podnosił  nos w tempie 2,2 stopnia  na sekundę


- jednak  o godzinie 13:06:13 samolot z prędkością  250 km/h i prędkością  zniżania ok. 7 m/s( spadła nieznacznie !!)

przyziemił  w końcowym odcinku pasa  bezpieczeństwa.


_


MAK w raporcie ze Smoleńska 2010  podał fikcyjne, sfałszowane dane

jakoby samolot Tu-154 rozpoczynając manewr odejścia na drugi krąg  na wysokości ok. 20 m nad podłożem, przy prędkości zniżania ok 7-8 m/s  - ale przy wznoszącym się terenie co faktycznie sprawiało, że samolot miał  tylko ok 12 m przewyższenia nad terenem  dla wyhamowania zniżania i przejścia na wznoszenie-

rzekomo przeszedł na wznoszenie!!!

To fizycznie niemożliwe.

Narracja MAK jest kłamstwem.


dr Maciej Lasek:

W wywiadzie  dla Przeglądu  Tygodniowego w roku 2017 ( nieświadomie ....)
dr Maciej Lasek wyraził opinię, która  jednoznacznie pokazuje, że  narracja  rosyjska jest fizycznie niemożliwa:

-Tyle ton nie podrywa się od razu

Kapitan potem z tych 39 m wysokości chciał wyciągnąć samolot w górę, ale nie mógł, bo za szybko pędził w dół, to była za duża masa…


To znaczy, że samolotu już nie da się poderwać?

dr Maciej  Lasek– W naszym raporcie zamieściliśmy rysunek pokazujący tę sytuację. Jaki byłby tor lotu przy prędkości zniżania 3,5 m/s, 5 m/s i 8 m/s.

Przy 3,5 m/s przeniżenie wynosi tylko 10 m, ale przy 8 m/s już 50 m!

image

W  trakcie "eksperymentu" na trenażerze  w Moskwie

fałszerze z MAK zorientowali się , że parametry przejścia na wznoszenie  podane w raporcie MAK są drastycznie nierealne- fizycznie niemożliwe;


ale  raport wstępny poszedł w świat - nie można już było tego   cofnąć


musieli więc jeszcze manipulować  przebiegiem eksperymentu i oszukać polskiego przedstawiciela- Edmunda Klicha- słusznie zakładając że i on i polska komisja są na tak słabym poziomie merytorycznym , że niczego nie zauważą...

manipulanci z   MAK musieli  zastosować  nierealną  wartość przeciążenia 1,8g  aby zmniejszyć wielkość utraty  wysokości i wyszło im 19 do 23 m


Во всех случаях, кроме попытки совершить уход с высоты 20 м, самолёт переходил в устойчивый набор высоты, теряя после начала ухода 19…23 м высоты.

..

 ... Ale i tak zaliczyli mega wpadkę.. gdyż  nie uwzględnili  podnoszącego się terenu !!!!

rzeczywisty zapas wysokości był więc ok 10 m !!   a nie  20 m ( moment rozpoczęcia manewru go-around)

nawet przy tych zawyżonych parametrach wartości przeciążenia Tu-154 roztrzaskał by się o ziemię..

image



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka