To elementarne
drogi Watsonie
Fizyki się nie oszuka
kolejne źródła rosyjskie:
http://ooobskspetsavia.ru/2015/11/12/direktornoe-i-avtomaticheskoe-upravlenie-uxodom-na-vtoroj-krug/
Особенно сильно просадка самолета зависит от начальной вертикальной скорости. Так, для самолета Ту-154 при полете по стандартной глиссаде ( — 2°40′) с рекомендованной скоростью вертикальная скорость снижения равна — 3,5 м/с. Просадка при уходе на второй круг составляет 8-10 м. При увеличении вертикальной скорости снижения до 5 м/с просадка возрастает до 22 м, при Vy = 10 м/с она составит уже 67 м.
Głębokość przepadania samolotu jest szczególnie silnie uzależnione od początkowej prędkości pionowej. Tak więc dla samolotu Tu-154 podczas lotu po standardowej ścieżce schodzenia (-2°40′) z zalecaną prędkością pionowa prędkość opadania -3,5 m/s. głębokość przepadania podczas odejścia na drugi krąg wynosi 8-10 m; przy wzroście pionowej prędkości opadania do 5 m/s zwiększa się do 22 m, przy Vy = 10 m/s będzie to już 67 m.
Ilustracja do tego tekstu:
***

- Katastrofa Tu-154 w Leningradzie:
-https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5
Примерно в 13:06:10, когда самолёт находился в 20 метрах от земли и снижался с вертикальной скоростью 7 м/с, экипаж осознал опасность жёсткой посадки, в результате чего тяга двигателей была тут же установлена на максимум, а штурвал полностью взят на себя, что начало снижать вертикальную скорость спуска, а также постепенно поднимать нос со скоростью 2,2°/с, но в 13:06:13 с приборной скоростью 250 км/ч и с вертикальной скоростью около 7 м/с летящий по курсу 100° рейс SU-8556 приземлился на концевую полосу безопасности.
o godz, 13:06:10 gdy samolot znajdował się 20 m nad ziemią i zniżał się z prędkością 7 m/s
pilot wychylił szturwał maksymalnie na wznoszenie, w rezultacie czego zaczęła spadać prędkość zniżania
a samolot podnosił nos w tempie 2,2 stopnia na sekundę
- jednak o godzinie 13:06:13 samolot z prędkością 250 km/h i prędkością zniżania ok. 7 m/s( spadła nieznacznie !!)
przyziemił w końcowym odcinku pasa bezpieczeństwa.
_
MAK w raporcie ze Smoleńska 2010 podał fikcyjne, sfałszowane dane
jakoby samolot Tu-154 rozpoczynając manewr odejścia na drugi krąg na wysokości ok. 20 m nad podłożem, przy prędkości zniżania ok 7-8 m/s - ale przy wznoszącym się terenie co faktycznie sprawiało, że samolot miał tylko ok 12 m przewyższenia nad terenem dla wyhamowania zniżania i przejścia na wznoszenie-
rzekomo przeszedł na wznoszenie!!!
To fizycznie niemożliwe.
Narracja MAK jest kłamstwem.
dr Maciej Lasek:
W wywiadzie dla Przeglądu Tygodniowego w roku 2017 ( nieświadomie ....)
dr Maciej Lasek wyraził opinię, która jednoznacznie pokazuje, że narracja rosyjska jest fizycznie niemożliwa:
-Tyle ton nie podrywa się od razu
Kapitan potem z tych 39 m wysokości chciał wyciągnąć samolot w górę, ale nie mógł, bo za szybko pędził w dół, to była za duża masa…
To znaczy, że samolotu już nie da się poderwać?
dr Maciej Lasek– W naszym raporcie zamieściliśmy rysunek pokazujący tę sytuację. Jaki byłby tor lotu przy prędkości zniżania 3,5 m/s, 5 m/s i 8 m/s.
Przy 3,5 m/s przeniżenie wynosi tylko 10 m, ale przy 8 m/s już 50 m!

W trakcie "eksperymentu" na trenażerze w Moskwie
fałszerze z MAK zorientowali się , że parametry przejścia na wznoszenie podane w raporcie MAK są drastycznie nierealne- fizycznie niemożliwe;
ale raport wstępny poszedł w świat - nie można już było tego cofnąć
musieli więc jeszcze manipulować przebiegiem eksperymentu i oszukać polskiego przedstawiciela- Edmunda Klicha- słusznie zakładając że i on i polska komisja są na tak słabym poziomie merytorycznym , że niczego nie zauważą...
manipulanci z MAK musieli zastosować nierealną wartość przeciążenia 1,8g aby zmniejszyć wielkość utraty wysokości i wyszło im 19 do 23 m
Во всех случаях, кроме попытки совершить уход с высоты 20 м, самолёт переходил в устойчивый набор высоты, теряя после начала ухода 19…23 м высоты.
..
... Ale i tak zaliczyli mega wpadkę.. gdyż nie uwzględnili podnoszącego się terenu !!!!
rzeczywisty zapas wysokości był więc ok 10 m !! a nie 20 m ( moment rozpoczęcia manewru go-around)
nawet przy tych zawyżonych parametrach wartości przeciążenia Tu-154 roztrzaskał by się o ziemię..

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka