To elementarne
drogi Watsonie
Fizyki się nie oszuka
kolejne źródła rosyjskie:
http://ooobskspetsavia.ru/2015/11/12/direktornoe-i-avtomaticheskoe-upravlenie-uxodom-na-vtoroj-krug/
Особенно сильно просадка самолета зависит от начальной вертикальной скорости. Так, для самолета Ту-154 при полете по стандартной глиссаде ( — 2°40′) с рекомендованной скоростью вертикальная скорость снижения равна — 3,5 м/с. Просадка при уходе на второй круг составляет 8-10 м. При увеличении вертикальной скорости снижения до 5 м/с просадка возрастает до 22 м, при Vy = 10 м/с она составит уже 67 м.
Głębokość przepadania samolotu jest szczególnie silnie uzależnione od początkowej prędkości pionowej. Tak więc dla samolotu Tu-154 podczas lotu po standardowej ścieżce schodzenia (-2°40′) z zalecaną prędkością pionowa prędkość opadania -3,5 m/s. głębokość przepadania podczas odejścia na drugi krąg wynosi 8-10 m; przy wzroście pionowej prędkości opadania do 5 m/s zwiększa się do 22 m, przy Vy = 10 m/s będzie to już 67 m.
Ilustracja do tego tekstu:
***
- Katastrofa Tu-154 w Leningradzie:
-https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5
Примерно в 13:06:10, когда самолёт находился в 20 метрах от земли и снижался с вертикальной скоростью 7 м/с, экипаж осознал опасность жёсткой посадки, в результате чего тяга двигателей была тут же установлена на максимум, а штурвал полностью взят на себя, что начало снижать вертикальную скорость спуска, а также постепенно поднимать нос со скоростью 2,2°/с, но в 13:06:13 с приборной скоростью 250 км/ч и с вертикальной скоростью около 7 м/с летящий по курсу 100° рейс SU-8556 приземлился на концевую полосу безопасности.
o godz, 13:06:10 gdy samolot znajdował się 20 m nad ziemią i zniżał się z prędkością 7 m/s
pilot wychylił szturwał maksymalnie na wznoszenie, w rezultacie czego zaczęła spadać prędkość zniżania
a samolot podnosił nos w tempie 2,2 stopnia na sekundę
- jednak o godzinie 13:06:13 samolot z prędkością 250 km/h i prędkością zniżania ok. 7 m/s( spadła nieznacznie !!)
przyziemił w końcowym odcinku pasa bezpieczeństwa.
_
MAK w raporcie ze Smoleńska 2010 podał fikcyjne, sfałszowane dane
jakoby samolot Tu-154 rozpoczynając manewr odejścia na drugi krąg na wysokości ok. 20 m nad podłożem, przy prędkości zniżania ok 7-8 m/s - ale przy wznoszącym się terenie co faktycznie sprawiało, że samolot miał tylko ok 12 m przewyższenia nad terenem dla wyhamowania zniżania i przejścia na wznoszenie-
rzekomo przeszedł na wznoszenie!!!
To fizycznie niemożliwe.
Narracja MAK jest kłamstwem.
dr Maciej Lasek:
W wywiadzie dla Przeglądu Tygodniowego w roku 2017 ( nieświadomie ....)
dr Maciej Lasek wyraził opinię, która jednoznacznie pokazuje, że narracja rosyjska jest fizycznie niemożliwa:
-Tyle ton nie podrywa się od razu
Kapitan potem z tych 39 m wysokości chciał wyciągnąć samolot w górę, ale nie mógł, bo za szybko pędził w dół, to była za duża masa…
To znaczy, że samolotu już nie da się poderwać?
dr Maciej Lasek– W naszym raporcie zamieściliśmy rysunek pokazujący tę sytuację. Jaki byłby tor lotu przy prędkości zniżania 3,5 m/s, 5 m/s i 8 m/s.
Przy 3,5 m/s przeniżenie wynosi tylko 10 m, ale przy 8 m/s już 50 m!
W trakcie "eksperymentu" na trenażerze w Moskwie
fałszerze z MAK zorientowali się , że parametry przejścia na wznoszenie podane w raporcie MAK są drastycznie nierealne- fizycznie niemożliwe;
ale raport wstępny poszedł w świat - nie można już było tego cofnąć
musieli więc jeszcze manipulować przebiegiem eksperymentu i oszukać polskiego przedstawiciela- Edmunda Klicha- słusznie zakładając że i on i polska komisja są na tak słabym poziomie merytorycznym , że niczego nie zauważą...
manipulanci z MAK musieli zastosować nierealną wartość przeciążenia 1,8g aby zmniejszyć wielkość utraty wysokości i wyszło im 19 do 23 m
Во всех случаях, кроме попытки совершить уход с высоты 20 м, самолёт переходил в устойчивый набор высоты, теряя после начала ухода 19…23 м высоты.
..
... Ale i tak zaliczyli mega wpadkę.. gdyż nie uwzględnili podnoszącego się terenu !!!!
rzeczywisty zapas wysokości był więc ok 10 m !! a nie 20 m ( moment rozpoczęcia manewru go-around)
nawet przy tych zawyżonych parametrach wartości przeciążenia Tu-154 roztrzaskał by się o ziemię..