quwerty quwerty
90
BLOG

Jak prof. Artymowicz & Klakiers manipulują fizyką - zamach w Smoleńsku.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

 Szok  i niedowierzanie

 że tak naginać fizykę, logikę, technikę , elementarną  wiedzę może profesor Uniwersytetu  w Toronto !

naginać tak,  aby odsunąć podejrzenia od Rosjan

 a zwalić winę  na  załogę  Tu-154.


to wpisy pod wątkiem założonym przez mnie,

( dawno , dawno temu na forum Katastrofa   w Smolensku, na którym wtedy jeszcze anonimowo

udzielał sie prof. Artymowicz, bloger You-know-who)

w którym zakwestionowałem narrację rosyjską,

  jakoby wskutek zderzenia samolotu z ziemią wystąpily przeciążenia ponad 100g,

wskutek czego osoby na pokładzie zginęły momentalnie

i zaczęło się wydziwianie :


image

 To jest wrzesień 2010 roku

forum Katastrofa  w Smoleńsku na portalu Gazeta ( Wyborcza..)

trwa już w  pełni kampania dezinformacji wspierana  przez  farmę trolli  z Rosji

-tu profesor Artymowicz - bez cienia szacunku dla  tragedii- dla śmierci- 

zmyśla  masowe urywanie głów  osobom na pokładzie Tu-154;

( kto nie wie: ciała  wielu ofiar  tragedii nie miało wyraźnych uszkodzeń głowy...)


prof. Artymowicz  wypowiada się na poziomie wielu trolli-głupków  jak np.  pit_44a

image

albo to  : troll- głupek  qwakacz

image

albo ten troll -

image

***********

image

duet:  Artymowicz & qwakacz w akcji :

image

image


gdyby  samolot zderzył się z ziemia jak wg narracji  MAK to przeciążenia w części  kadłuba blisko ogona nie byłyby większe niż rzędu 20 w porywach 30 g a  końcowy  fragment kadłuba  zachował by się ( z uszkodzeniami) w całej objętości jak np. tu

a  tylne drzwi dało by się  zapewne otworzyć


image

image


a część osób na pokładzie by przeżyła

tak jak w tym przypadku  katastrofy Boeinga 727, zderzenie z ziemią w pozycji odwróconej

1.15 Przeżywalność

image

Możliwe, że  zderzenie byłoby przeżywalne dla osób zajmujących tylne dwa miejsca , gdyby tylko miały zapięte  prawidłowo pasy.

( chodzi o hipotetyczne  rozważania, gdyż w tym locie nikt nie zajmował tych krzesełek na końcu kabiny)

( fotele, pasy  konstruowane są na wytrzymanie  przeciążeń rzędu 15g)

z kolei w jednym z eksperymentów zniszczeniowych całego samolotu pomierzono  wartość przeciążeń

-w  tym, przypadku  wzdłużnych na długości  kadłuba

image

w kabinie- 78 g

w środku ciężkości 66 g

w końcu  kabiny pasażerskiej  przy ogonie 28 g


( proporcjonalnie- aby w Smoleńsku było  wypadkowe 100g  przy ogonie

to w kabinie  musiało by być blisko 300g

- ale jakoś o tym ani słowa  w raporcie  MAK)

( wypadkowe - czyli złożenie przeciążeń  wzdłużnych i pionowych)




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka