np.pilot Jarosław Klimentowski, bloger Salonu 24
na temat wartosci przeciażenia jakie działa na ciało człowieka przy schodzeniu po schodach


igor_uk to ruski troll
- kolega internetowy blogera You-know-who ( nazywam się Paweł Artymowicz.. jestemprofesorem fizyki)
(a jak ktoś nie wie jakie są typowe przeciażenia działajace na ciało człowieka przy schodzeniu po schodach to tu wykres cytowany z pracy naukowej:)

- Wielu trolli , hejterów od 2010 roku insynuowało , jakobym to ja był ignorantem z fizyki ( Newtona) a oni maja fizykę w małym palcu, np ten hejter
w założonym przeze mnie wątku

internauta o nicku ayran coś mi próbował wyjaśniać z fizyki z I klasy i twierdził że to ja się kropnąłem przy obliczaniu średniego przeciążenia przy wyhamowaniu samolotu z prędkości 250 km/h do zera na drodze 100m-
podałem wartość ok. 2,5 g
upierał się , że zupełnie nie , że znacznie , znacznie więcej !
( tylko nie skojarzył że przeciążenie 1g to 9,81 m/s2 ( w zaokrągleniu 10 m/s2)
czyli wynik obliczenia wyrażony w g otrzymuje się dzieląc rezultat matematyczny przez 10
**
w tym wątku udzielał się profesor Artymowicz - ale hejtował tylko mnie
- nie ayrana!! czy innych głupków wypisujących bzdury z obszaru fizyki Newtona
- powód jest jeden :
Artymowicz atakuje tych , którzy podważają rosyjską narracje w sprawie Smoleńska
you-know-who Re: Można się popłakać ze śmiechu.... 23.06.11, 23:40
dla wyjasnienia: niegracz jest postacia bardzo znana i lubiana na forum "kat. w smole...". zaprzega niewiedze w sluzbie nierozwagi. prosze osobiscie o lagodne potraktowanie jego niestandardowej fizyki.
niegracz Re: Można się popłakać ze śmiechu.... 30.06.11, 17:13
you-know-who napisał:
typowa metoda krzykaczy na forach: próba przypinania komus łatki
oto ostatnie osiągniecie you know who na forum w dziedzinie fizyki i matematyki
\
po roku dotarło do niego, że źle odczytał stenogram
i Tu-154 po zderzeniu z brzozą lecial jeszcze tylko niecałe 5 sekund a nie jak myslal uprzednio - 10 sekund
forum.gazeta.pl/forum/w,1157,124758336,126419138,Re_zasada_ttt_things_take_time.html
gosciu przedstawia się na forum jako pracownik naukowy uczelni - fizyk
***
inny głupkowaty hejter w tym samym wątku
jot-es49 Biedny Niegracz!!! 01.05.11, 10:43
Chłopczyk czegoś się uczył w tej szkole i nawet coś zapamiętał! Najlepiej mu szły rysunki w skali i na papierze za pomocą ołówka i linijki!!!
Inne przedmioty przechodził raczej jako anginę (i to raczej z daleka) a teraz Noble rozdaje.
Ale jest jeszcze nadzieja (choć niewielka), że z czasem i myśleć zacznie...
Jak mu się szare komórki pojawią.
***
a internauta o nicku dystans4 jasno się wyraził,
że wszelkie podważanie raportu MAK ma charakter oszczerstw wobec Rosjan !!
dystans4 Re: Brak wiedzy z fizyki a katastrofa 03.05.11, 10:47
Jechałeś kiedy z szybkością ponad 200 km/h po równej drodze? Widziałeś skutki katastrof powstałych przy takiej szybkości? *)
Gdyby lądowali na bagnie, to może cud by się wydarzył i gładko by wyhamowali, ale nie w lesie pełnym drzew. I wszyscy to wiedzą i najgorsze są tu nie błędy w rozumieniu mechanizmu katastrofy, a usilne i podłe próby odwracania uwagi od tego, co naprawdę do niej doprowadziło - skandalicznej decyzji o lądowaniu.
Kilka tygodni po katastrofie w Radio Józef była audycja z założoną tezą o zamachu dokonanym przy użyciu broni elektromagnetycznej.
Jak już, to tam szukać półgłówków z zakresu podstaw fizyki, a naprawdę - głoszących kłamstwa i oszczerstwa pod adresem rządu i Rosjan
*) opisałem w wątku a potem w notkach na Salonie 24 szereg katastrof - ... lotniczych
w których samolot zderza się z ziemią przy prędkościach ponad 250 km/h a szereg osób na pokładzie przeżywa;
nikt nie znalazł katastrofy przy podobnych parametrach zderzenia i tak wielkim stopniu zniszczenia kadłuba- dr Maciej Lasek manipulował opinia publiczna podając niby przykład katastrofy podobnej w skutkach; chodziło o katastrofę Airbusa w Libii- tylko , że tam samolot
miał prędkość ponad 400km/h !!
inny głąb , zwolennik narracji MAK
wariant_b Re: Brak wiedzy z fizyki a katastrofa Tu-134 23.06.11, 20:08
co do siły odśrodkowej nie mamy dokładnego toru lotu samolotu i pewnie nie będziemy
go mieć, orientacyjnie przy tej osi obrotu dokłada wartość ok. 10g w kierunku prostopadłym
do podłoża liczoną dla samolotu jako całości.
Dlatego przeciążenia dla celów testowych uzyskuje się na wirówkach. I one wcale nie kręcą
się szybko - ultrawirówki pozwalają na uzyskanie przeciążeń liczonych w milionach g.
W przypadku Smoleńska to przypuszczalnie właśnie obrót i uderzenie częścią dachową zabiło wszystkich pasażerów.
**
coś tym wszystkim , głąbom rzeczywiście obróciło mózgi
- rzeczowa dyskusja z tego typu osobnikami nie była i nie jest możliwa
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka