quwerty quwerty
90
BLOG

Bzdury nudnej teorii Artymowicza - radiowysokościomierz - Junewersyty Toronto

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

  Wracam do głupkowatej, hejterskiej notki nudnej teorii

i wpisów   pod nią; szczególnie autorstwa  blogera You-know-who ( nazywam sie Paweł  Artymowicz jestem  profesorem..etc.)


 I kto tu wychodzi na durnia ????

 żenujące  , że profesorek z Toronto nadaje jednym tonem z jakimć głupolem.

image

W czym rzecz:

napisałem notke w której zasygnalizowałem, że wysokości radiowe na wykresie nie powinny byc tak podane w ostatniej fazie  lotu , gdyż radiowysokosciomierz nie pokazuje dokładnie wysokości przy dużych przechyleniach

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1080447,blad-w-wydruku-parametrow-lotu-czy-celowe-falszerstwo-mak-laska

nudna teoria  popełnił typowo hejterska notkę:

https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/1080527,blad-w-zrozumieniu-wydruku-parametrow-lotu-czy-celowe-falszerstwo-quwety

uzywa tez jakiegos okreslenia  quweta, kuweta

- jest technikiem - może kojarzy się mu z pracą jaką wykonuje, wykonywał  np.  "technik  obsługi Toy-toya"


a  rzecz jest prosta:

Эксплуатационные ограничения
Нормальная работа радиовысотомера обеспечивается в полете с углами крена не более ±15°.
ВНИМАНИЕ! При углах крена, и тангажа больше 30° показаниями РВ-5 пользоваться не рекомендуется.
Ograniczenia eksploatacyjne:

 Normalna praca  radiowysokościomierza zapewniona jest przy kącie  przechylenia +/- 15 stopni.

UWAGA! Przy kątach pochylenia powyżej 30 stopni nie zaleca się  używania  radiowysokościomierza.

Komisja Laska powinna tez o tym wiedziec i albo urwać wykres  wysokości radiowej poza kątem 30 stopni albo dać stosowny odnośnik z taka uwagą.

image

**

Ale do głąbów  to nie trafia   i zaczyna sie filozofowanie wiejskich filozofów (  przepraszam środowisko  wiejskie  że użyłem tego kolokwialnego zwrotu wobec takich głąbów)

image

Wielce nieuczony Niegracz nie pojął jak wygląda wiązka fal radiowych radiowysokościomierza i sam się grzebie.

pisze głąb nudna teoria po czym przyznaje:

odwracając logicznie, wiązka al radiowych jest na tyle szeroka, że do przechylenia 80 stopni radiowysokościomierz jest w stanie mierzyć POPRAWNIE odległość do GRUNTU bezpośrednio pod samolotem

(nie sprawdzałem danych, chodzi jedynie o analizę logiczną).


i to by było w zasadzie na tyle


teraz  przykłady głupkowatego  hejtu jaki się na mnie pod notka wylał:

image

image

Z kolei  do hejtu przyłączył się  głupol doradca

( ten co robi ognisko  z karniszy aluminowych :))) )

do czego sie przyczepił ?

doradcaR305
3 października 2020, 21:55
@Tiger65 Szkoda ,że oba trole qurwety i nudny nie pociągneli tematu do końca .

.

to qurnia sam mógł coś napisać  ..ale sensownego


wpisali swój hejt oczywiście inni miszczowie: Jaworski i Maciaszczyk;


i jeszcze popis miszcza z Toronto

image**


dodatek


hejter nudna teoria artymowiczowska  nie byłby sobą gdyby nie popełnił kolejnej durnej notki  hejterskiej


podam tylko jeden przykład jego igporancji:


3. „Wyrwana  czarna skrzynka z ogona; takie zdarzenie może mieć miejsce  przy zderzeniu z ziemią z prędkością ponad 400 km/h  lub przy wybuchu; lub działaniu osób trzecich- CFIT jako przyczyna wykluczony.”
Rejestratory katastroficzne znajdują się Tu-154M w ogonie, u nasady statecznika pionowego. W momencie oderwania statecznika były po prostu niczym nie chronione i zostały wyrwane z zawieszeń. Prędkość ma tu rolę podrzędną.

**

1. ignorant nie rozumie, że mocowanie czarnych skrzynek jest mocniejsze niż  blachy do których są mocowane

podawałem przykłady-zdjęcia z katastrof  o znacznie ostrzejszych parametrach  wyrwanych czarnych skrzynek- zawsze z kawałkiem konstrukcji  samolotu

(w Smoleńsku czarna  skrzynka została znaleziona  na wrakowisku  leżąca luzem)

Oto zdjęcie  czarnej skrzynki po katastrofie  Airbusa  A321  w Egipcie  w 2015 roku(prawdopodobnie  zamach terrorystyczny, wybuch w powietrzu).

image

2. ignorant  nudna teoria nie rozumie, że przy takim uderzeniu ogonem w miejscu zamocowania  przeciążenia nie byłyby większe niż kilkanaście g

( ogon uderza skosem, łamanie  ogona, odrywanie od  kadłuba amortyzuje  siłe  zderzenia )


a  w tej materii akurat prof. Artymowicz celnie  zauważył:

" konstrukcja samolotu rwie się przy przeciążeniach ponad 100g"


w przypadku smoleńskim wygląd czarnej skrzynki winien  byc podobny jak  po katastrofie Iła-76 na Timorze

( pozycja  tak czy siaka nie ma znaczenia- dla  skrzynki i wytrzymałości mocowania to wsio ryba)

image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka