Broni narracji rosyjskiej nawet w momencie, gdy Rosja zostaje uznana za państwo wspierające terroryzm;
po wyroku w którym wskazano, że winę za zestrzelenie samolotu pasażerskiego nad Ukrainą ponosi Rosja..
Michał Jaworski ( bardzo były fizyk, bloger , propagandzista narracji MAK, asystent propagandowy blogera You-know-who; prof. astrofizyki na Uniwersytecie w Toronto po godzinach udającego eksperta od katastrof lotniczych i zamachów, wspierającego kłamliwą narrację MAK)
Ostatnio stosuje już taktykę "robienia za wariata"
i wymyślił, że żadnego problemu z wysoką prędkością zniżania tuż nad ziemią nie było !!!
normalna prędkośś zniżania to zakres 3,5 do 4,5 m/s
owe 0,5 m/s prawie bez znaczenia...
Pisząc w ten sposób Jaworski robi za wariata
i MAK
i prof. Artymowicza
i Komisje Laska
i A.Artymowicza
i dra Klicha
i polską Prokuraturę !!
Po co niby MAK miałby robić eksperyment na symulatorze w Moskwie przy prędkości zniżania w zakresie 7..9 m/s ???
https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/report_trenazher.pdf
2.3. В процессе эксперимента воспроизводились начальные условия полёта самолёта Ту-154М
б/н 101 при заходе на посадку на аэродром Смоленск «Северный»: имитация видимости
30х350 м, вес самолёта 78000 кг, вес топлива 11 т, центровка 24.2% САХ, закрылки
выпущены на 36°, шасси выпущены, автопилот по тангажу и крену включен, автомат тяги
включен.
3.1.3. В процессе остальных заходов на посадку снижение самолёта проводилось с удаления 6
км с высот 400...420 м с установившейся на конечном участке вертикальной скоростью
снижения -7...-9 м/с при Vпр≈285...300 км/ч
( z prędkością pionową 7-9 m/s)
skoro wg KŁAMCY Jaworskiego samolot w krytycznym momencie zniżał się z prędkością tylko 5 m/s ????
Prokuratura:
Artymowicz
stenogram potwierdzony przez A.Artymowicza i Komisje Laska:
50..40..30..20 m!
czyli zbliżali się do ziemi z prędkością 10 m/s
uwzględniając podnoszący się teren - w tempie ok 3-4 m/s
otrzymamy rzeczywistą prędkość zniżania ok. 7,5 m/s.
dr Edmund Klich:
Prawdziwy tupolew też odchodził z 20 metrów.
Ale szedł wcześniej stromo w dół,
z dużą, większą niż standardowa, prędkością pionowego zniżania
. Przy normalnym, łagodnym podejściu po pociągnięciu za sterownice samolot siłą bezwładności obniża lot jeszcze o 10 metrów. U nich z tych 10 metrów zrobiło się 19. Jechali brzuchem po krzakach, a potem były drzewa.
Edmund Klich
https://poland.us/strona,25,6904,0,nie-bylo-szans-na-szczesliwe-ladowanie.html
** zobacz też:
**
w kolejnym Odcinku:
"Jak ruscy fałszerze zmanipulowali dra Edmunda Klicha w trakcie eksperymentu na symulatorze w Moskwie;
i jak ten się dał zmanipulować..."
Komentarze