quwerty quwerty
48
BLOG

Jaki-taki i hejterzy-fizycy naginający Fizykę, logikę byle by wspierać kłamstwa MAK

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

  Od lat hejtuja mnie z jednego powodu:

-rzeczowo  podważam, pokazuję  kłamstwa  MAK w sprawie tragedii w  Smoleńsku.


  Na wstępie przypomnę kompromitujące wpadki przedstawiającego się gościom Salonu jako Fizyk-  blogera Jaki-taki

https://www.salon24.pl/u/niegracz/938105,kompromitacja-fizykow-smolenskich-na-beczce-propagandzistow-narracji-mak

image

https://www.youtube.com/watch?v=AgvzhJpyn10

Nawet  dziecko  zauważy  że to fake, humbug,  nabieranie  widza.
Fizyk Jaki-taki  wyłożył się na prawach Newtona

i  wziął  trikową   animacje za  rzeczywistość

uznał, że  duży samolot pasażerski wykręcił beczkę tuż nad ziemią, tuz przed ladowaniem !!

a  inni  propagandziści  MAK jak fizyk  Michał  Jaworski  i bloger  You-know-who (  prywatnie  astrofizyk  Paweł Artymowicz)

próbowali  zamieść sprawę pod dywan , udawać że nic się  nie stało  - w imie  zapewne  źle  pojętej  "solidarności"  ich grupy  propagandzistów.

Gdy  im zwróciłem uwagę , ze  to  bzdura  , że powinni jako  Fizycy   wycofać się  z  niej :

@you-know-who
O beczce  milczysz -  dlaczego nie napiszesz podobnego  postu  adresowanego do Jaki  takiego? z prostego powodu- On jest bezkrytycznym wyznawcą  narracji  MAK- a ja krytykiem tego"  raportu:
stosujesz metodę  na strusia
chowanie  głowy w  piasek- niegodna  fizyka.


zareagowali  m,in tak:

you-know-who117@quwerty :

nie mam obowiązku cię uczyć. zorientowałem się że masz zwyczaj wypisywania steku niefizycznych nonsensów,


Michał Jaworski43 @quwerty :
 
 A-320; wykonał beczkę, o której ktoś pisze kilka tygodni?

Michał Jaworski
107
Zajrzałem do notki Nieracza - jest tam jedna wzana informacja - że wywalono ge ze szkoły zanim dotarł do szóstej klasy co wyjaśnia, że nie może zrozumieć żadnych zjawisk fizycznyh.

( pisownia oryginalna)

image

***

oraz  MEGA bzdura blogera  Jaki-taki jakoby  centropłat w  trakcie  zderzenia  rozpadł się ..ale wskutek siły odśrodkowej !!!!!

MEGA BZDURA - błąd o 3  rzędy wielkości w zakresie oceny działajacych sił !!!

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1233533,masakryczny-blamaz-fizykow-smolenskich-z-trupy-artymowicz**


Ale jeden Manipulant nie z zwróci uwagi drugiemu Manipulantowi

..Kruk krukowi.. łba nie urwie.

*****



Ostatnio..

.. czepili się rule of thumb " reguły kciuka"

 której albo nie rozumieją , choć jest prosta jak budowa cepa

albo znów celowo manipulują

https://www.salon24.pl/u/jakitaki/1280942,qwerty-nie-wzywaj-imienia-newtona-nadaremno

image


 a co po chamsku napisał głupkowato  Jaki-taki

Wzór na obniżenie jest wyssany z brudnego palucha. Nie uwzględnia fizycznego charakteru i wymiarów.


-Uwzględnia idioto Hejterze , uwzględnia


wymiarów.  ??? piszesz ..

- w rule  of thumb idioto Jaki-taki  obliczeń dokonuje się bezwymiarowo - bez  jednostek  , gdyż to nie miałoby  sensu

\

 wymiar , jednostka są  z góry znane

- w tym przypadku są to metry (m)



 rule of thumb firmy Boeing prędkość wylicza się

wartosci odpowiadajacych masie  i prędkosci - i to się sumuje!!!

Przykład z ..Boeinga:     !!!
wraz z INSTRUKCJĄ ( konkretną)

image

czego idioto Jaki-taki nie rozumiesz ?


**

następnie Jaki-taki popisuje się niewiedza na temat aerodynamiki  samolotu Tu-154M:

Jeżeli dodamy 1 g przyspieszenia ziemskiego to otrzymujemy 1,064 g. Samolot o masie ok. 77 ton powinien wytworzyć 82 Tony siły nośnej. Tupolew przy tych prędkościach uzyskuje 100 Ton, a więc

nie są to ograniczenia samolotu, co twierdzi Qwerty,  ale ograniczenia powodowane komfortem pasażerów.

Mamy więc jego niewiedzę, a na podstawie niej formułuje hurtowo oskarżenia i wyzwiska.

*

Mamy tu niewiedzę Jaki-takiego

ograniczenia możliwych wartości przeciążeń nie wynikają z troski o komfort pasażerów ale z fizyki  i aerodynamiki !!!


przecież pisałem o tym w notkach i cytowałem podręczniki pilotowania  Tu-154 !!

nie umiesz sobie głupku przeczytać ?


1. skąd te ograniczenia?

 przede wszystkim z faktu , że  w manewrze go-around przy  zwiększaniu kata natarcia  opór czołowy rośnie szybciej niż   ciąg silników !

 w szczególności więc przy  reżimie silników  "mały gaz"  szybkie zadanie  większego przeciążenia  np. 1,35g da efekt przeciwny !!!


zwiększy się głębokość przepadania , gdyż zwiększony opór czołowy  spowoduje spadek prędkości samolotu i pojawienie się momentu obrotowego w kierunku  ruchu  nosem w dół !!

resztę sobie doczyta  albo w podręcznikach pilotowania

zajrzy do Bechtira

albo podane  na tacy

w moich notkach


I ten idiota , ignorant z Fizyki bezczelnie zamieścił  w notce takie ostrzeżenie:

Cytuję

OSTRZEŻENIE DLA UCZNIÓW!

Drodzy Uczniowie. Niezależnie od opcji politycznej czy religijnej. Nie korzystajcie z koncepcji QWERTY ponieważ grozi to oblaniem egzaminów. Każdy pomysł QWERTY jest obciążony kompletną niewiedzą prezentowaną nieograniczenie oraz oślim uporem przed nauczeniem się czegokolwiek.

Koniec cytatu



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka