
Zderzenie z ziemią pod kątem 20 stopni- podobnie jak w Smoleńsku;
prędkość mniejsza
ale najistotniejszy jest spadek wartości przeciążeń na długości kadłuba;
o ile w kokpicie jest to to 39g to na końcu kabiny pasażerskiej tylko 2g !!
Przełóżmy to na Tu-154 w Smoleńsku;
gdyby tam był CFIT jakie przeciążenia działalyby na konstrukcje kadłuba ?
( czy w pozycji normalnej czy odwrotnej- spadek wartości przeciążęń na długości kadłuba będzie podobny;
choć w pozycji odwrotnej - ze względu na amortyzowanie zderzenia przez ogon - w tyle kadłuba będą jeszcze mniejsze...)

a dla 150g w rejonie kokpitu ?
w maju 2010 roku na forum Katastrofa w Smoleńsku napisałem
że owe 100g to konfabulacja |MAK
napisałem też , że w tyle kabiny pasażerskiej
to przeciążenia mogły być max. rzędu 20g
Reakcja ?

**
- Gdyby w polskiej Komisji byli kumaci
- to już w lipcu 2010 Polska powinna była zakwestionowac
narrację MAK !!!
gdyby w Smoleńsku był CFIT to końcowy odcinek kadłuba Tu-143 wyglądał by po katastrofie podobnie jak ten podobny do Tu-154 Boeing 727


zobacz też np.
https://www.salon24.pl/u/niegracz/921759,to-gwozdz-do-trumny-raportu-mak-klamstwo-o-100g-katastrofa-w-smolensku
oraz

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka