quwerty quwerty
232
BLOG

100g sztandarowa manipulacja MAK- zdemaskowana w świetle raportu Flight123.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 "Najpierw cię ignorują.

Potem śmieją się z ciebie.

Później z tobą walczą.

Później wygrywasz"

Mahatma Ghandi


 To jest  notka  na pierwszą  stronę.


      Wrzutka  MAK  w raporcie  stwierdzająca  , że  na  wszystkich  na pokładzie  działały przeciążenia  ponad 100g  miały dwa cele:

- przeciąć dyskusje  na temat  przeżywalności i braku akcji  ratowniczej ( nikogo nie szukano  - bo  "wsie pagibli")

-  jakoś  uzasadnić  straszliwe  rozdrobnienie  wraku  przy  "zderzeniu  o małej  energii".

 (Dla takiego  rozdrobnienia  wraku  rzeczywiście  przeciążenia musiałyby być przeciążenia  znacznie wyższe  niż  100g,( np.  wybuch)


   Grupa propagandzistów  MAK  , w tym np.fizyk Jaki-taki wymyślili  błędną  interpretację  , jakoby MAK  wcale  nie twierdził  , iż na wszystkich działało przeciążenie 100g - ale jak się  mówi  A to  się  mówi   B;

co by było gdyby  rzeczywiście  przeciążenie  100g  dotyczyło  tylko części  pasażerów; logiczne  że  to 100g  występowałoby w przedniej  części  kadłuba   a im dalej do tyłu - tym niższe.


   Można  zadać  filozoficzne  pytanie:

- czy były  by szanse  na przeżycie  , gdyby  przeciążenia  w tylnej  cześci  kadłuba były  rzędu  kilkudziesięciu  g  ( i niżej).


   Można  filozofować;

a można sprawdzić, zweryfikować w oparciu  o  dane z  innej katastrofy:

-katastrofy  Boeinga 747  w Japonii

http://www.mlit.go.jp/jtsb/eng-air_report/JA8119.pdf

https://www.britannica.com/place/Kanto-Range

image

zniszczenia  samolotu  były   większe niż  Tu-154 w  Smoleńsku,   dostępne  są w sieci  zdjęcia  ofiar  katastrofy  ; są wyjątkowo  drastyczne  -dlatego  nie  publikuję  zdjęć  ani nie  zamieszczam linku( kto  chce  to dotrze  do stosownych  zdjęć - na własną  odpowiedzialność)

Samolot  Boeing 747  wskutek  utraty  sterowności  ( awaria  mechaniczna)   pomimo prób  utrzymania  się w  locie dokonywanych przez pilotów  przez  sterowanie  ciągiem  silników, zwalił  się w dół  i roztrzaskał o zbocze  góry. Był wieczór  więc  gdy  wysłany  helikopter  lokalizował miejsce katastrofy  , zdecydowano , że  służby  ratownicze  wyruszą  a teren  dopiero  rano....

...  W południe  następnego  dnia odnaleziono  kilka  osób , które  przeżyły... ale  ...

... później  okazało  się że  moment  katastrofy  przeżyło znacznie  więcej  osób, które  następnie  zmarły wskutek odniesionych  obrażeń i/lub hipotermii.


A  teraz  najbardziej  interesujące  fragmenty  raportu  mówiące o przeciążeniach  100g

   a także poniżej  100g.

image

Ten  zapis jest  bardzo podobny  do zapisu  z raportu  MAK z "katastrofy"  Tu-154  w  Smoleńsku:

Co do  pasażerów  i  personelu  pokładowego , którzy  byli  w przedniej części  kadłuba,  to osoby  siedzące w   fotelach  z przodu  zginęły  prawie  momentalnie    z powodu  przeciążeń  przekraczających  100g.

image

  Dalej w raporcie  mówi się o pasażerach , którzy  siedzieli  w  tylnej części  kadłuba:

image

Na osoby  , które  zajmowały  miejsca w tylnej części  kadłuba przeciążenia  były  rzędu   dziesiątek  g  i wskutek działania  tych  przeciążeń większość   z nich odniosła  śmiertelne  obrażenia.Co więcej,  prawdopodobieństwo( takich obrażeń)  należy uznać  za wysokie  ponieważ konstrukcja  podłogi, foteli,  kabiny  pasażerskiej  były    zniszczone i  wskutek i porozrzucane wskutek przeciążeń w momencie  zderzenia,   co  zwiększało jeszcze  skalę obrażeń wskutek  kolizji z  takimi fragmentami ( samolotu).


   Pomimo takich  zniszczeń konstrukcji   samolotu  przy  przeciążeniach   rzędu  dziesiątek  g   wiele  osób  przeżyło  moment  katastrofy

image

W raporcie  mowa jest  o 4 osobach , które  przeżyły  ( faktycznie odnaleziono  5 osób  cieżko  rannych , 1  zmarła  wkrótce  po jej  odnalezieniu)- a na które  działały  przeciążenia  rzędu " dziesiątek  g".

some passengers survived the initial crash but subsequently died of their injuries hours later, mostly due to the Japan Self-Defense Forces’s decision to wait until the next day to go to the crash site

pewna  liczba  pasażerów  przeżyła moment  zderzenia ale nastepnie zmarła  wskutek  odniesionych  obrażen  w ciagu  nastepnych  godzin ; głównie  wskutek decyzji  Sił   Samoobrony  aby  na miejsce  katastrofy  udac się  dopiero  w nastepnym  dniu.

W sekcji E odnaleziono również wszystkie cztery żywe osoby, wykryto u nich ogólne potłuczenia, uszkodzenia narządów wewnętrznych i złamania kości. Ich przetrwanie, biorąc pod uwagę rozmiar i miejsce wypadku, a także kilkunastogodzinne oczekiwanie na pomoc, lekarze uznali za cud. Z autopsji ciał ofiar wynika, że wiele osób umarło w wyniku hipotermii, a obrażenia, których doznały nie musiały spowodować natychmiastowej śmierci.Lekarz przeprowadzający sekcje powiedział, że gdyby pomoc nadeszła kilka godzin wcześniej, więcej osób by przeżyło ten największy w historii wypadek pojedynczego samolotu.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Japan_Airlines_123


A jak mogłyby wyglądać  niektóre ofiary  katastrofy samolotu  pasażerskiego  , który  upadł  by  podczas  podejścia  do lądowania w pozycji  odwróconej  , wiadomo z katastrofy  lotu  Eastern Flight  66:

http://code7700.com/accident_eastern_air_lines_66.htm

image

image



Cz.II

Dlaczego nie  było akcji  poszukiwawczo-ratowniczej ?

Przecież  służby w Rosji  znały  nawet  cięższe przypadki  katastrof  , w których  ktoś  sie uratował;

np. katastrofa  samolotu  Tu-154  który  zderzył się z podłożem  daleko  przed  lotniskiem przy prędkości  370km/godz !!!

Nawigator  przeżył-  siłą   zderzenia  został  wyrzucony  przez  szybę kabiny i ocalał.

image




A tak  wyglądała  niby  akcja  ratunkowa- pozoracja  działań  w  Smoleńsku:

image

image









quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka