quwerty quwerty
85
BLOG

Bezczelna manipulacja parametrami zniżania przez MAK by obwinić pilotów.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1




image

To jest wykres predkości  pionowej za raportu MAK;

kolorem niebieskim zaznaczono  wartości predkości  pionowej -"obliczeniowe" czyli te

których autorem sa eksperci ( od manipulowania/fałszowania) z MAK.


- Co na to dr Lasek i jego niby eksperci ?

NIC! łykneli to jak lemingi !


Już wtedy winno to być zauważone, nazwane po imieniu,że to jakaś BZDURA! ( manipulacja)

 - Dlaczego ?
no tacy eksperci jak dr Lasek i eksperci  z Komisji winni to wiedzieć !

-przecież  samo sie tak nie zrobiło

ze  predkośc zniżania zwiększyła się ( niby) z 5,2 m/s  do 9 m/s

- czyli ?

-jedynym sposobem  takiego zwiekszenia predkosci pionowej- przy działającym autopilocie w kanale podłużnym jest ..

no  Panie Lasek ?

co ??

 no  co ??

..

 tak!

użycie  pokrętła  SPUSK PADJOM  czyli  ZNIŻANIE-WZNOSZENIE


kto Panie Lasek mógł  tylko kręcić tym kółkiem ?


no ?

..

piloci !! tylko piloci !

gdyby to była prawda...


- I co panie Lasek ?

 lecą sobie piloci po ścieżce

na której wg instrukcjiprędkośc zniżania  ma utrzymywac się  granicach 3,5-4,5 m/s


piloci  i  inzynier pokładowy widzą tę predkość na wskaźnikach

To jest wariometr



image

imageimage



image

image


a pokrętło SPUSK-PADJOM znajduje się na centralnej konsoli

w panelu sterowniczym PU-46

image


czyli zmiana predkosci  zniżania z 5 m/s na 9 m/s mogła by zostać dokonana  tylko przez pilotów !!

 w ten sposob MAK

zwala wine na pilotów- idiotów

którzy niby - lecąc we mgle nagle zwiekszaja predkosc zniżania  tuz nad ziemia

 w ogóle  tego nie kontrolując

a przeciez i Piloci i  inzynier pokładowy maja wskaźniki predkości zniżania  przed soba !!

***


rowiązanie  tej zagadki jest tylko jedno:


 piloci oczywiście nie użyli pokretła  SPUSK-PADJOM

do zwiekszenia predkosci pionowej z  5 do 9 m/s!


- użyli go  - wirtualnie' manipulanci /fałszerze z MAK

aby wmówić  winę pilotów

 którzy w ten sposób

niby obnizyli trajktorie i

niby skierowali samolot w jar !!

w ogóle tego nie kontrolując !!

image

te KŁAMSTWA MAK
 klepnął dr inż. Maciej Lasek i jego ekipa

Podkomisja lotnicza

Eksperci z zakresu szkolenia lotniczego, ruchu lotniczego, ratownictwa lotniczego, łączności, nawigacji i meteorologii:

    ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict– przewodniczący (początkowo przewodniczącym podkomisji lotniczej był kmdr rez. pil. Dariusz Majewski)
    dr inż. Maciej Lasek – zastępca przewodniczącego (zastępca przewodniczącego PKBWL
    kmdr rez. pil. mgr inż. Dariusz Majewski
    mgr inż. Bogdan Fydrych (członek PKBWL
    mgr Wiesław Jedynak (PLL LOT)
    dr Agnieszka Kunert-Diallo
    mgr inż. Krzysztof Lenartowicz
    mgr inż. Edward Łojek
    ppłk rez. mgr inż. Mirosław Milanowski
    ppłk rez. mgr inż. Maciej Ostrowski
    mgr inż. Kazimierz Szostak (PLL LOT
    mgr inż. Waldemar Targalski (członek PKBWL)
    ppłk rez. pil. mgr inż. Andrzej Winiewski
    dr hab. Marek Żylicz



    Jerzy Miller (minister spraw wewnętrznych i administracji) – przewodniczący (od dnia 28 kwietnia 2010 roku; w dniach 15–28 kwietnia 2010 roku przewodniczącym Komisji był płk rez. pil. Edmund Klich)

    płk pil. mgr inż. Mirosław Grochowski[10] (szef Inspektoratu MON ds. Bezpieczeństwa Lotów) – zastępca przewodniczącego

- Z czego się śmiejecie ?

- z samych siebie się śmiejecie


ówczesny Prezes PAN prof.Michał Kleiber:

" Mam zaufanie do  dra Laska i jego Zespołu....



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka