
To jest wykres predkości pionowej za raportu MAK;
kolorem niebieskim zaznaczono wartości predkości pionowej -"obliczeniowe" czyli te
których autorem sa eksperci ( od manipulowania/fałszowania) z MAK.
- Co na to dr Lasek i jego niby eksperci ?
NIC! łykneli to jak lemingi !
Już wtedy winno to być zauważone, nazwane po imieniu,że to jakaś BZDURA! ( manipulacja)
- Dlaczego ?
no tacy eksperci jak dr Lasek i eksperci z Komisji winni to wiedzieć !
-przecież samo sie tak nie zrobiło
ze predkośc zniżania zwiększyła się ( niby) z 5,2 m/s do 9 m/s
- czyli ?
-jedynym sposobem takiego zwiekszenia predkosci pionowej- przy działającym autopilocie w kanale podłużnym jest ..
no Panie Lasek ?
co ??
no co ??
..
tak!
użycie pokrętła SPUSK PADJOM czyli ZNIŻANIE-WZNOSZENIE
kto Panie Lasek mógł tylko kręcić tym kółkiem ?
no ?
..
piloci !! tylko piloci !
gdyby to była prawda...
- I co panie Lasek ?
lecą sobie piloci po ścieżce
na której wg instrukcjiprędkośc zniżania ma utrzymywac się granicach 3,5-4,5 m/s
piloci i inzynier pokładowy widzą tę predkość na wskaźnikach
To jest wariometr





a pokrętło SPUSK-PADJOM znajduje się na centralnej konsoli
w panelu sterowniczym PU-46

czyli zmiana predkosci zniżania z 5 m/s na 9 m/s mogła by zostać dokonana tylko przez pilotów !!
w ten sposob MAK
zwala wine na pilotów- idiotów
którzy niby - lecąc we mgle nagle zwiekszaja predkosc zniżania tuz nad ziemia
w ogóle tego nie kontrolując
a przeciez i Piloci i inzynier pokładowy maja wskaźniki predkości zniżania przed soba !!
***
rowiązanie tej zagadki jest tylko jedno:
piloci oczywiście nie użyli pokretła SPUSK-PADJOM
do zwiekszenia predkosci pionowej z 5 do 9 m/s!
- użyli go - wirtualnie' manipulanci /fałszerze z MAK
aby wmówić winę pilotów
którzy w ten sposób
niby obnizyli trajktorie i
niby skierowali samolot w jar !!
w ogóle tego nie kontrolując !!

te KŁAMSTWA MAK
klepnął dr inż. Maciej Lasek i jego ekipa
Podkomisja lotnicza
Eksperci z zakresu szkolenia lotniczego, ruchu lotniczego, ratownictwa lotniczego, łączności, nawigacji i meteorologii:
ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict– przewodniczący (początkowo przewodniczącym podkomisji lotniczej był kmdr rez. pil. Dariusz Majewski)
dr inż. Maciej Lasek – zastępca przewodniczącego (zastępca przewodniczącego PKBWL
kmdr rez. pil. mgr inż. Dariusz Majewski
mgr inż. Bogdan Fydrych (członek PKBWL
mgr Wiesław Jedynak (PLL LOT)
dr Agnieszka Kunert-Diallo
mgr inż. Krzysztof Lenartowicz
mgr inż. Edward Łojek
ppłk rez. mgr inż. Mirosław Milanowski
ppłk rez. mgr inż. Maciej Ostrowski
mgr inż. Kazimierz Szostak (PLL LOT
mgr inż. Waldemar Targalski (członek PKBWL)
ppłk rez. pil. mgr inż. Andrzej Winiewski
dr hab. Marek Żylicz
Jerzy Miller (minister spraw wewnętrznych i administracji) – przewodniczący (od dnia 28 kwietnia 2010 roku; w dniach 15–28 kwietnia 2010 roku przewodniczącym Komisji był płk rez. pil. Edmund Klich)
płk pil. mgr inż. Mirosław Grochowski[10] (szef Inspektoratu MON ds. Bezpieczeństwa Lotów) – zastępca przewodniczącego
- Z czego się śmiejecie ?
- z samych siebie się śmiejecie
ówczesny Prezes PAN prof.Michał Kleiber:
" Mam zaufanie do dra Laska i jego Zespołu....
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka