Maskirowki - w sensie maskowania tego , co naprawdę się tam wydarzyło.
Nigdy przedtem w katastrofach lotniczych w Rosji na miejsce katastrofy nie zwożono trumien.
Nawet gdy zginęli ważni oficjele.
Jaskrawo czerwone trumny miały odciągać uwagę ;
były pretekstem do tego by zaraz po katastrofie
na teren wrakowiska wjeżdżały ciężarówki i może rozjeżdżały pewne ślady;
tam gdzie ciężarówkom było trudniej wjechać - wysypano drogi z piasku.
............................................................................................................................................
Normalną praktyką w katastrofach lotniczych jest , że ciała ofiar wkładane są do worków.
np.Katastrofa Tu-154 ,Donieck
Trumny nie są używane do transportu zwłok po katastrofach , wypadkach;
trumny służą do pochówku zidentyfikowanych ciał.
..........................................................................................................................................
W Smoleńsku w jakimś celu miał miejsce ten precedens.


Jest jeden (prawie) wyjątek:
katastrofa Airbusa A-310 , Mieżdurieczeńsk 22.03.1994
- gdy samolot wpadł w korkociąg wskutek tego , że pilot dał posterować synowi;
prędkość zderzenia z ziemią ok. 370 km.godz.
Tylko ,że w tym przypadku zwykłe trumny dowieziono na miejsce katastrofy
kilka dni później: 26.03.1994

1. Шифр - 0-695 цв.
Аннотация - Останки аэробуса А-310 на месте авиакатастрофы.
Источник поступления - access denied
Дата съемки - 26.03.1994
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka