quwerty quwerty
468
BLOG

Jaka piękna katastrofa kryptowalut ,ona też nikogo nie nauczy - a ostrzegałem.

quwerty quwerty Kryptowaluta Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

image



A tak tu cicho o zmierzchu.

Jak ktoś ma odrobinę choć inteligencji i wiedzy , zdrowego rozsądku ,  to  nie brał się  za przekręt w postaci krypto walut ; ściśle za kupowanie zwane  przez naganiaczy -inwestowaniem w krypto waluty.

Ostrzegałem , że to nie ma żadnych fundamentów, że  to tylko nakręcanie Publisi;ostrzegłem , radziłem też paru osobom by nie kupowały- ale kupiły i straciły.


Niewielu przewidziało (lub nie chciało przewidzieć), że od chwili uzyskania przez Bitcoin’a ceny bliskiej

20 000 dolarów,

trend odwróci się, i stopniowo powrócą dawne poziomy cen. Ostatni raz BTC kosztował

3000$

w sierpniu 2017 roku.

image

......................

Gdy powstawały   OFE  popełniłem tekst  ,opublikowany w  marginalnej  prasie  , w którym twierdziłem, że system OFE nie ma  możliwości pomnażania pieniędzy  jak to reklamuje  i że padnie zapewne  wtedy , gdy  zaczną  się pierwsze wypłaty,padło wcześniej.

Mój poprzedni nick -niegracz wziął się właśnie stąd , że pisałem głównie na temat  różnych  systemów  finansowych naciągania  ludzi na   grubą kasę; zarabiają nieliczni -  a  naciągnięci tracą kasę .


Jestem niezłym analitykiem.



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka