Bzdury wypisywane przez nudną-teorie sprzeczne z fizyką, elementarną wiedzą z mechaniki, wytrzymałości materiałów są w pełni wspierane przez blogera You-know-who , który w swej stopce sam przedstawia się z imienia i nazwiska i akcentuje, że jest profesorem astrofizyki; nie komentował bym bzdur nudnej-teorii – gdyby nie to.
Nie wiadomo o co tu chodzi, jaka jest motywacja Pawła Artymowicza .
Pokażę ponownie jakie bzdury, idiotyzmy wspiera:
Bloger nudna-teoria popełnił kolejną notkę , w której posuwa się do obrzydliwego obrzucania błotem – ale to pomińmy - to błoto i tak na niego spada.
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/926817,sprzatanie-kuwety-88-smolenska-katastrofologia-porownawcza-qwerty
Przejdę do konkretów:
1. nudna -teoria: Gdzie tu podobieństwo do Smoleńska???
W Smoleńsku PLF101 gruchnął o glebę będąc w położeniu "na plecach".
..
Nie w każdej notce piszę o wszystkim....
W innej notce podałem przykład katastrofy ( Flight 66) o podobnym przebiegu jak w narracji MAK
- samolot gruchnął o glebę w położeniu na plecach, dodatkowo na teren pokryty głazami, dodatkowo w tamtej katastrofie był silny pożar i część rannych mogła zginąć w pożarze.
Oto niektóre z „ofiar” „tamtej katastrofy:
i inna ofiara:
2. Nudna-teoria:
„Do tego insynuacja, że Rosjanie nawet nie przeszukali wrakowiska”.
Tego nie napisałem, na pewno przeszukali bardzo , bardzo dokładnie- tylko , że nie było akcji ratowniczej , a personelu medycznego nie dopuszczono w rejon wrakowiska.
Wrakowisko przeszukiwały służby - zresztą sam MAK w raporcie napisał:
10:54 - siły UWD okręgu Smoleńskiego i FSO wykonały zabezpieczenie miejsca upadku samolotu w promieniu 500 metrów, 80 ludzi, 16 jednostek samochodowych.
- co to ma wspólnego z ratowaniem ludzi ?
a rozdział raportu MAK ma tytuł:
1.15.Działania zespołów ratunkowych i przeciwpożarowych.
10:55 - przybycie pierwszego zespołu strażackiego z PCz-3, podano dwa strumienie GPS-600 (pianowe) i 2 strumienie SWP
Enigmatycznie wspomina się o niby zakończeniu akcji poszukiwawczej:
11:40 - ustalenie faktu braku żywych poszkodowanych na miejscu zdarzenia lotniczego,
odjazd 7 brygad medycznego pogotowia ratunkowego
- kto niby przeszukiwał ? ile osób ? jakie służby ?jak niby sprawdzano , czy ktoś mógł być żywy ?
I bezczelny zapis w tym punkcie:
„Ogólny wniosek: Działania wszystkich służb awaryjnych były prawidłowe i terminowe, co pozwoliło zapobiec rozwojowi pożaru i zapewnić ochronę rejestratorów pokładowych, fragmentów statku powietrznego i szczątków znajdujących się na pokładzie ludzi.
( Z góry wiedzieli że będą tylko szczątki ?)
3. Zakuty łeb nudnej-teorii wydala z siebie dowolną bzdure techniczną byleby wspierało to narrację rosyjską:
Np.
nudna-teoria:W smoleńsku silniki na ogonie napierały, do momentu odłamania, na kadłub:
- stan podłużnic odłamanego ogona dowodzi , żee ogon w ogóle nie napierał na kadłub, a ogon został odłączony najpóźniej w momencie zderzenia z ziemią; świadczą o tym idealnie proste , wystające odcinki podłużnic oraz nienaruszone krawędzie przełomu ( miejsca oderwania ogona) na dużej części obwodu; siła odrywająca działała wyraźnie do tyłu a nie w kierunku kadłuba i żadnego „napierania : na kadłub być nie mogło.
4,Nudna -teoria:
„Centropłat naciskał na kadłub,”
Jak to pokazałem w notce
https://www.salon24.pl/u/niegracz/877302,ogon-tu-154-widac-ze-narracja-mak-jest-fizycznie-niemozliwa-smolensk
Centropłat oczywiście nie naciskał na fragment kadłuba znajdujący się …za nim; ten odcinek kadłuba powinien był pozostać we względnie dobrym stanie.
Cała bzdurna opowiastka nudnej-teorii upada w ten sposób w jednej chwili.
Itp. Itd.
To Jaki-taki Nudna -teoria i bardzo były fizyk wylansowali bzdurną narracje samoostrzącej się rurki stalowej.
JakiTaki:
Działające siły nieosiowe doprowadzają do zerwania rurki a ponieważ ona wiruje kilkadziesiąt obrotów na sekundę trąc o cokolwiek innego tworzy ukos.
A wszystko to wspiera bloger You-know-who , który sam się przedstawia , że występuje tu jako profesor astrofizyki Paweł Artymowicz.
.
P.S. Zobacz także:
https://www.salon24.pl/u/tiger65/500042,eastern-66-boeing-727-225-vs-tu-154m-101,4