quwerty quwerty
306
BLOG

Nie wyjaśniony brak akcji ratowniczej w Smoleńsku.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

  Służby zachowywały sie tak  jakby  znały  raport  MAK - wsie  pagibli.

Karetki  i personel  medyczny  zaraz  odesłano ;   strażacy  i inne służby  poruszały się leniwie 

image

 

 Tymczasem wieloletnie  doświadczenie  z katastrof  lotniczych  na świecie, w tym w ZSRR i Rosji  mówi , że  nawet  w katastrofach  przy  prędkości  rzędu  400k/h ktoś  może  przeżyć; nawet  gdy  zniszczenia są potworne, ktoś  mógł  przeżyć- nie wolno  od razu  rezygnować  z  dokładnego przeszukania  terenu , szczątków ..


   W katastrofie  Tu-154  w 1997 roku

 Ту-154 врезался в землю на скорости 370 км/ч, полностью разрушился и сгорел.

przeżył  nawigator  , którego  wyrzuciło  z kabiny  w trakcie  zderzenia  z podłożem.

image

..

   W roku  1950  katastrofie  uległ  samolot  DC-4 australijskich linii  lotniczych;

spadł na  las  z prędkością  ok.  400 km/godz. i uległ  całkowitemu  zniszczeniu, przy czym wybuchł   silny pożar.

Po kilku godzinach,  gdy dotarły  służby  ratownicze   odnaleziono  1  żywą  osobę 67 letniego  pasażera, który  zmarł po 6 dniach;

po katastrofie  był  przytomny i  zdał  relacje  z ostatnich  chwil  lotu. Wg śladów na miejscu  katastrofy  samo moment katastrofy  przeżył  też 1 z pilotów, wyczołgał  się  z  rozbitej  kabiny  i zmarł przed  dotarciem  służb   ratowniczych.

image

image

It crashed through large trees, breaking them off as if they were matchsticks, before impacting the ground violently and gouging a long, wide furrow.

Samolot  skosił wiele  drzew

i co  bardzo  ważne    -

wyrzeźbił  w glebie długą  i wyraźną  bruzdę

- jak to ma  miejsce  w normalnych  katastrofach  , gdy  samolot spada pod małym  kątem na miękkie podłoże.


Najwyższa prędkość katastrofy typu CFIT,  gdy ktoś się uratował..

    to 502 km/godz.

https://aviation-safety.net/database/record.php?id=19680420-0


   Samolot  Boeing  707 rozbił się w ciemnościach tuż po starcie  ,gdy piloci stracili orientację przestrzenną

a przy tym zbyt  wcześnie  zmniejszyli  wysunięcie klap , co  przy  tej prędkości skutkowało zbyta małą siłą nośną.

Przeżyło 5  osób.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka