niekumaty niekumaty
427
BLOG

A ja bym Lisa zostawił na antenie.

niekumaty niekumaty Polityka Obserwuj notkę 9

Redaktor Tomasz strasznie jojczy, jakie to ciężkie czasy idą: jest ponoć (we własnej opinii) "pierwszy do odstrzału". No po prostu rzeźnia. Listy proskrypcyjne wiszą już nawet w szkołach podstawowych, na gazetkach obok tygodniowych jadłospisów.

A ja bym go po prostu zostawił. Niech sobie ma swoje "na żywo", w tym samym paśmie co teraz. Nawet umowy gaży bym nie renegocjował.

Zostawiłbym go tak, jak się zostawia , na pamiątkę, kawałek ruin pośród odbudowanego ze zniszczeń miasta, po jakimś katakliźmie albo wojnie.

Myślę, że wcześniej czy później sam zrezygnuje, żeby się już więcej nie kompromitować.

No ale ja niekumaty jestem.

niekumaty
O mnie niekumaty

leniwy i mazgaj

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka