.segern. .segern.
324
BLOG

Zawieszeni na barografie.

.segern. .segern. Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Dostałem dziś na priva pocztę z jakimś rysunkiem.

Przytaczam list w całości:

 

Ja pisze regórarnie o błendah TW.

Tysionc razy żem pisał. Mama mnie nie rozómie i tata mie nie rozómie.
Nik mie nie rozómie.
 
Dlatego żem narysował to co ja rozómie a co tato i mama nie rozómie i nik.
Tylko dziadzio mie rozumie. Szkoda rze dziadzio jezd głóhy.
 
Z rysónku morze kożystać tata mama i nik ale jak powie rze to jarzem
rysował mietek z polski.
 
A jak naóczyciele bendom óczyć TW to ja im pokarze!!!
 
 
Hm, wie ktoś o co tu chodzi??

Wiem! O rzesz...
 
Mieciu! Zajmę się nimi! Obiecuję! Podaj tylko adres szkoły, a na pewno tam się zjawię!

 
 
 
 
 
.segern.
O mnie .segern.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie