zz113 zz113
92
BLOG

Przyczynek do budowy dróg lokalnych w III Polandi

zz113 zz113 Polityka Obserwuj notkę 0

Ogłoszona przez  ministra Schetynę kampania budowy dróg lokalnych jest inicjatywą godą poparcia. Mieszkając w malej gminie małego powiatu powitalem pierwsze posunięcie żontu IIIPolandi z entuzjazmem. Pomyślałem:... w końcu wzięli się do roty. Nic bardziej mylnego. Cóż si okazało. Otóż według ministra Schetyny tych dróg powstanie na województwo 80 km, czyli na moje województwo 80km, a na powiat, ( w którym mieszkam) przypada 4, 12 km dróg a na gminę 1, 05 km super drogi. Idąc dalej......Drogą....... wydawania moich pieniędzy (podatnika) na sołectwo w mojej Ginie przypadnie o.0, 53 km drogi. Jestem dnuny, że żyję w III POlandi.

zz113
O mnie zz113

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka